וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אסיה: אוסטרליה העפילה לגמר, תפגוש את דרום קוריאה

הסוקרוז ניצחו 0:2 את איחוד האמירויות משערים מוקדמים של שחקני ההגנה סיינסברי ודייוידסון, ויקוו לחגוג זכייה היסטורית בתואר היבשתי עם הקהל הביתי בסידני

ג'ייסון דייוידסון חוגג עם שחקני נבחרת אוסטרליה. GettyImages
אולי הפעם? ג'ייסון דייוידסון ושחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים/GettyImages

אוסטרליה עלתה היום (שלישי) לגמר אליפות אסיה בפעם השנייה ברציפות, רק שבמקרה הזה היא עשתה זאת בטורניר הביתי, אחרי 0:2 על איחוד האמירויות בחצי הגמר. הסקורוז הפסידו ליפן בגמר לפני ארבע שנים, והפעם יפגשו את דרום קוריאה בסידני (יום שבת) בתקווה לחגוג עם הקהל הנרגש תואר ראשון (בניסיון שלישי) ביבשת אליה הצטרפו ב-2006.

שחקני ההגנה היו אלה שעשו את ההבדל מבחינת אוסטרליה גם בהתקפה. כבר אחרי שלוש דקות היה זה הבלם טרנט סיינסברי שנגח לרשת והקפיץ את הקהל בניוקאסל סטדיום. איחוד האמירויות, שהפתיעה ברבע הגמר את יפן בדו קרב פנדלים והעפילה לחצי הגמר לראשונה מאז 1996, ספגה את השני כבר בדקה ה-18 מהמגן ג'ייסון דייוידסון ולמעשה סיימה את הסיפור שלה מוקדם מאוד. האוסטרלים חגגו עוד ניצחון ויקוו לציין טורניר מושלם בשבת.

"לא קל לחזור אחרי שני שערים שנבעו מטעויות ברבע השעה הראשונה", הסביר המאמן המפסיד מהדי עלי. "עשינו את המקסימום, אבל אוסטרליה הייתה ראויה לניצחון כי היא הייתה הנבחרת העדיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully