וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר ווברוסק: "אנצח בפעם השלישית ברציפות בישראמן"

הצ'כי דרוך לקראת יציאתה לדרך בשישי (6:00, שידור בוואלה! ספורט בשיתוף אתר שוונג) של התחרות המשלבת שחיה, אופניים וריצת מרתון מלאה. ליאור זך-מאור, שהחלים מפציעה: "תהיה תחרות מרתקת"

ליאור זך מאור, פטר ווברסוק, סרג'ו מרקז, מתמודדים ישראמן. ניר עמוס,
מוכנים להזנקה. ליאור זך-מאור, פטר ווברסוק וסרג'ו מרקז/ניר עמוס

ההכנות לישראמן נגב 2015 שיוזנק ביום שישי הושלמו (שידור ישיר בוואלה! ספורט בשיתוף עם אתר שוונג החל מ-6:00). פטר ווברוסק הצ'כי, אלוף ישראמן נגב אילת בשנתיים האחרונות, בטוח בכוחו להשיג ניצחון שלישי ברציפות, ובמסיבת העיתונאים שנערכה במלון רויאל גארדן באילת, הוא אמר: "אנצח בתחרות בפעם השלישית ברציפות". בתחרות ישתתפו 1,630 מתחרים מ-26 מדינות, מהן כ-380 נשים. מדובר בטריאתלון הגדול ביותר בישראל עם עלייה של כ-40 אחוז במספר המשתתפים מאשתקד.

רצועות השידור: רצועת שידור ראשונה בין 6:00 ל-8:00, תכלול את הזינוק, את השחייה ואת התחלת הרכיבה. רצועה שניה, בין 10:00 ל-12:00, תכלול את הקרב על התואר בחצי ישראמן. רצועה שלישית בין 15:15 ל-18:30 תכלול את הסיום של ישראמן, את המסיימים הראשונים והבאים אחריהם ואת האווירה המחשמלת והדרמות מקו הסיום כולל ראיונות.

מלבד ווברוסק, הספורטאים הבולטים שישתתפו בתחרות הם סרג'ו מרקז מפורטוגל, שיתחרה לראשונה בתחרות ונחשב למועמד רציני לניצחון, וכן האמריקאי בארט קנדל. בין הישראלים הבכירים המועמדים לניצחון נמצאים ליאור זך-מאור, עמית פיין, גל קוני ובר רדנסקי. בין הנשים המועמדות לניצחון נמצאות אירנה מאזין הישראלית וסוזנה הרסני מהונגריה. המועמדים הבכירים לניצחון בחצי המרחק הם אדו ואן דמיר מהולנד, מאסימו צ'יגאנה האיטלקי ומרטינה דוגנה מאיטליה.

סרג'ו מרקז מפורטוגל טוען: "כמי שניצח את פטר ווברוסק באליפות טריאתלון מרחק ארוך לפני מספר חודשים, אני מקווה שגם הפעם אנצח אותו. לפטר יתרון בכך שהוא מכיר את המסלול, אני מקווה להפתיע". ליאור זך-מאור הישראלי, מהמועמדים הבכירים לניצחון בין הישראלים, מגיע לתחרות לאחר שהחלים מפציעה: "בשל הפציעה יכול להיות שהקצב שלי בשחייה יהיה איטי מעט, אבל באופניים ובריצה בטוח שאעמיד זמנים טובים. יש חמישה ישראלים ברמה גבוהה בתחרות ותהיה תחרות מרתקת". נינה פקרמן, שתתחרה בחצי המרחק ומועמדת לניצחון, אמרה: "אני שמחה לראות שיש לי מתחרות איכותיות, אני מכבדת אותן ומקווה לסיים ראשונה".

ניר ברק, מנכ"ל שוונג אירועי ספורט, הבעלים והמארגן של ישראמן נגב, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנו מצפים לתחרות ברמה גבוהה ביותר הודות למשתתפים הרבים והאיכותיים שהגיעו. בימים של מתיחות בחזית הצפונית, טוב לדעת שכאן בדרום הרחוק יש שקט. אנו מקווים שהמערכה בצפון תסתיים במהרה". שלמה לוסטיג, סמנכ"ל השיווק של נגב מעניקת החסות הראשית: "ישראמן נגב היא חיבור של ספורט אתגרי מהרמה הגבוהה ביותר,מובילות, מצויינות וההישגיות".

במקביל לתחרות האישית שצפויה להימשך בין 4.5 ל-17 שעות ותשלב שני מקצים: איש ברזל (3.8 ק"מ שחיה, 180 ק"מ אופניים ו-42.2 ק"מ ריצת מרתון מלאה) וחצי איש ברזל (1.9 ק"מ שחיה, 90 ק"מ אופניים ו-21.1 ק"מ ריצה), יתקיימו גם תחרות שלשות שמושכת את מיטב הספורטאים מהענפים השונים (כל מתחרה מבין שלושה מבצע ענף ספורט אחד בלבד שחייה/אופניים/ריצה במתכונת של איש ברזל וחצי איש ברזל). כמו כן, תיערך תחרות ישראקידס, גירסה מקוצרת לילדים בני 8-15.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully