וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אתלטיקו מאוד חזקה בבית שלה, יהיה מאבק קשה מאוד"

ברצלונה תתארח אצל האלופה במשחק הגומלין של רבע גמר הגביע אחרי ה-0:1 במשחק הראשון (ד', 22:00, ספורט 1), המאמן פרגן ליריבה: "הם ילחצו אותנו מהדקה הראשונה, יהיה משחק אינטנסיבי"

אחרי ה-0:1 הדחוק שהשיגה על אתלטיקו מדריד במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך, ברצלונה מתכוננת למשחק הגומלין הקשה שמצפה לה מחר (רביעי, 22:00, ספורט 1) בוויסנטה קלדרון מול האלופה. הקטלאנים מגיעים למשחק הזה בכושר נהדר אחרי ניצחונות מוחצים בליגה ובגביע על אלצ'ה ולה קורוניה.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד (שמאל) עם לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
מי יחייך בסיום? לואיס אנריקה ודייגו סימאונה/רויטרס

לואיס אנריקה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול ואמר: "אנחנו מצפים למשחק אינטנסיבי מהתחלה. ראיתי את כל המשחקים של ברצלונה נגד אתלטיקו בשנה שעברה, ניתחנו אותם היטב ואנחנו מצפים למשחק מאוד כוחני בדומה מאוד למשחק שהיה בקאמפ נואו, אולי עם לחץ יותר גבוה".

המאמן פרגן ליריבה ואמר: "הם מאוד חזקים במשחק הלחץ שלהם והפעם זה יהיה אפילו יותר בולט בבית שלהם. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. אם נוכל להבקיע ראשונים אז זה ייתן לנו יתרון משמעותי. זה אחד היתרונות בכך שלא ספגנו במשחק הבית".

על כשירותם של ראקיטיץ' ומאתיו: "מאתיו מתאמן עם הקבוצה, למרות שהוא עדיין לא קיבל אישור רפואי לשחק מחר. הוא יחזור בקרוב. לגבי ראקיטיץ', השמועות שהוא פצוע אינן נכונות. הוא הרבה פעמים חובש את הברך שלו כאמצעי זהירות, כמו שהוא עשה מול סביליה. זה לא דבר חדש והוא כשיר לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully