וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מהללים את רמי הדר: "מה שהוא עושה כאן זה נס"

27.1.2015 / 12:52

הירוקים רשמו ניצחון שביעי בתשעה מחזורים ועשו צעד לעבר הצמרת הגבוהה: "יכולים להגיע רחוק מאוד העונה". וגם: ההצגה של רוז'ו - השנייה הכי טובה בעשור האחרון

one

מכבי חיפה היא אחת הקבוצות החמות בליגת העל בשבועות האחרונים, ואמש (שני) השיגה הקבוצה של רמי הדר את ניצחונה השביעי בתשעת המשחקים האחרונים כשגברה בחוץ על גלבוע/גליל 76:86. הירוקים ירדו למחצית ביתרון 13 נקודות, אך הקבוצה המארחת הצליחה להפוך את התוצאה במהלך הרבע השלישי, אלא שהצגה גדולה של רנה רוז'ו, שקלע 22 נקודות, הוסיף 17 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-7 חטיפות סגרה את הסיפור וקירבה את הירוקים במעט לחבורת הצמרת.

שחקן מכבי חיפה בכדורסל, רנה רוז'ו. אדריאן הרבשטיין
משחק השיא בקריירה. רוז'ו/אדריאן הרבשטיין

"צריך לתת הרבה קרדיט לגלבוע/גליל שמתחו אותנו במשחק הזה", אמר רוז'ו אמש, "אני מרגיש טוב מאוד עם השינויים שנערכו בקבוצה וההצלחה שלנו היא בזכות העובדה שאנחנו לוקחים את המשחקים אחד אחרי השני. זה המשחק הטוב ביותר בקריירה שלי, זה בטוח. אני מאוד אופטימי בקשר לקבוצה אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

אז עד כמה הייתה גדולה ההצגה של רוז'ו אמש? הפורוורד האמריקאי רשם 49 נקודות מדד ושבר בכך את השיא העונתו של דונטה סמית', שרשם 47 נקודות מדד נגד חיפה במחזור ה-13. מאז עונת 2005/6 רק שחקן אחד השיג יותר נקודות מדד מרוז'ו, רון לואיס שחקנה של הפועל חולון שרשם 51 נקודות מדד בניצחון חוץ על מכבי חיפה בעונת 2011/12.

מלבד רוז'ו, מי שזוכה להרבה מאוד מחמאות בחיפה הוא המאמן רמי הדר. "מה שרמי עושה כאן בחודשיים האחרונים זה ממש נס", העידו בקבוצה, "אחרי פרשת הסמים הייתה פה קבוצה שבורה לחלוטין, הוא לקח אותה במצב הזה והפך אותה ליחידה לוחמת. אסור לשכוח שאנחנו משחקים גם בלי מורן רוט שהיה אמור לייצב את המערכת, ומסגל קצר ומצומצם הוא מוציא הרבה מאוד. אנחנו יכולים עוד להגיע רחוק מאוד העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully