וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה התפטר מנבחרת הנוער: "יש לנו דור המשך מבטיח"

אחרי שהצטרף למפלגת הבית היהודי, המאמן הודיע כצפוי להתאחדות על סיום עבודתו: "היתה לי זכות להוביל את נבחרת הנוער להישג השיא שלה". עופר עיני: "מודה לו על תרומתו, כדרכו הוא היה כן והוגן"

מתוך קמפיין הבית היהודי
אלי אוחנה ונפתלי בנט סיכמו על הצטרפותו של כדורגלן העבר למפלגה, ינואר 2015. דוברות הבית היהודי, מערכת וואלה! NEWS
מתפנה לפוליטיקה. אלי אוחנה עם נפתלי בנט/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הבית היהודי

אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער, שוחח הבוקר עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, והודיע לו כי הוא מסיים את תפקידו כמאמן נבחרת הנוער. אוחנה, כך נודע אמש, הצטרף למפלגת הבית היהודי וצפוי להיבחר כחבר כנסת.

לאור עזיבתו של אוחנה ועזיבתו של מיכאל נס מהנבחרת הצעירה, אריק בנאדו עשוי לקבל תפקיד באחת הנבחרות הצעירות. בהתאחדות קיימת נטייה לצרף מאמנים מבין צוות המאמנים של הנבחרות, וכאמור, שמו של בנאדו מוזכר כמועמד למלא אחת מהמשרות.

אוחנה התייחס להחלטה שלו ואמר: "אני רוצה להודות לראשי ההתאחדות לכדורגל, ליו"ר עופר עיני, וליו"ר הקודם אבי לוזון ולסגנו שטרן חלובה, כמו גם למנכ"ל רתם קמר ולכל העובדים על האמון ועל שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך. היתה לי זכות להוביל את נבחרת הנוער להישג השיא שלה, העפלה לטורניר גמר אליפות אירופה, וזכות עוד יותר גדולה לעבוד עם דור העתיד של הכדורגל הישראלי. אני משוכנע כי לכדורגל הישראלי יש דור המשך מבטיח".

יו"ר ההתאחדות, עופר עיני: "אלי אוחנה הוא אגדת כדורגל ישראלי, שחקן שהיה מושא להערצה על ידי מאות אלפי אוהדים. כדרכו, אלי היה הוגן וכן, וכבר הבוקר יצר עמנו קשר והודיע כי לא יוכל להמשיך בתפקידו כמאמן נבחרת הנוער. אני מבקש להודות לו על התרומה וההשקעה הרבה בשחקנים הצעירים".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "לכל אורך הדרך ידע אוחנה להתנהג כמקצוען אמיתי. ההתאחדות נפרדת ממאמן שהיה מודל לחיקוי עבור שחקניו, ולשמחתי הרבה גם זכה להוביל אותם לאחד ההישגים הגדולים של הכדורגל הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי אוחנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully