וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בקליבלנד מציגה: הרכזים שהקאבס צריכים לשקול לצרף

כריס פדור מאתר Cleveland.Com פרסם רשימה בת 11 שמות של שחקנים חופשיים, מסין ומקבוצות אחרות בליגה שעשויים לעזור לבלאט. בין היתר נמצאים שם פארמר, וויל ביינום, קלדרון ואחרים

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
בוודאי ישמח לקבל כל שם מהרשימה הזו. בלאט/AP

כריס פדור מאתר Cleveland.Com פרסם רשימה בת 11 שמות של שחקנים חופשיים, מסין ומקבוצות אחרות בליגה שעשויים לעזור לדייויד בלאט ולקאבס במאבקיהם הקרובים. לקליבלנד יש את החוזה הנגמר של ברנדון הייווד (2 מיליון דולר העונה), ששחרור ממנו עשוי לעזור לה לחזק את הסגל. הנה השמות שפדור העלה:

1. נייט רובינסון (שחקן חופשי)
ממוצעים העונה: 5.8 נקודות, 2.3 אסיסטים

"שוטינג גארד שכלוא בגוף של רכז. מביא יכולות של סקורר עם גישה אקספלוסיבית. הוא מעולם לא בורח מתאגר, שזה יכול להיות טוב, אבל גם רע, בעיקר בבחירת הזריקות שלו. דיווחים טוענים שהוא מעוניין להצטרף למאמנו לשעבר דוק ריברס בלוס אנג'לס קליפרס".

2. ג'ורדן פארמר (שחקן חופשי)
ממוצעים העונה: 4.6 נקודות, 1.9 אסיסטים

"הוא הודה שהוא ודוק ריברס לא הסתדרו וזה לא היה חיבור טוב. עכשיו לפארמר יש החלטה האם ללכת לאירופה או לנסות לחתום בקבוצת NBA אחרת. לפארמר, ששיחק במכבי תל אביב -2011, יש מערכת יחסים עם דיוויד בלאט".

3. בובי בראון (דונגואן מהליגה הסינית)
ממוצעים העונה: 31.4 נקודות, 6.6 אסיסטים

"מספר קבוצות NBA רצו אותו, אבל זה לא קרה. העונה שלו בסין לא נגמרת עד מרץ, אבל יש לו סעיף יציאה ל-NBA".

4. טוני דגלאס (ג'יאנגסו מהליגה הסינית)
ממוצעים העונה: 24.5 נקודות, 3.4 אסיסטים

"בחירת סיבוב ראשון, שיחק בניו יורק, יוסטון, סקרמנטו, גולדן סטייט ומיאמי. יש לו חוזה לעונה אחת בסין, והוא יוכל להצטרף לקבוצת NBA לקראת הפלייאוף"

שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'ורדן פארמר. AP
בלאט ופארמר, האיחוד?/AP

5. וויל ביינום (גואנגדונג מהליגה הסינית)
ממוצעים העונה: 23.2 נקודות, 7.3 אסיסטים

"סביר להניח שיהיה בו הרבה עניין מצד ה-NBA. דטרויט, קבוצתו לשעבר, אולי תחפש רכז נוסף אחרי הפציעה של ברנדון ג'נינגס. אבל כל קבוצה שתרצה אותו תצטרך לחכות עד סוף מרץ".

6. ג'אמיר נלסון (דנבר)
ממוצעים העונה: 8 נקודות, 4.6 אסיסטים

"רכש חכם, מתחת לרדאר של דאלאס בתחילת העונה שהועבר לבוסטון בעסקה של רייג'ון רונדו. משם נשלח לדנבר אחרי שישה משחקים. מספר קבוצות ישימו עליו עין. הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייווד תמורתו".

7. מו וויליאמס (מינסוטה)
ממוצעים העונה: 12.7 נקודות, 6.5 אסיסטים

"זכור מקדנציה בת שלוש שנים בקליבלנד, אז שיחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו. יותר מתאים כרכז מחליף או רכז שלישי. הוא שחקן חופשי בסוף העונה, אז מינסוטה אולי תרצה להעביר אותו כדי לתת יותר דקות לזאק לווין. הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייוורד וג'ו האריס תמורתו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מו וויליאמס, מינסוטה וולבס. AP
מינסוטה תסכים לוותר עליו? מו וויליאמס/AP

8. חוסה קלדרון (ניו יורק)ממוצעים העונה: 9.2 נקודות, 4.4 אסיסטים

"לא מפחד מרגעים גדולים. בשל הכישרון והמשכורת שלו, הוא לא יהיה זול. קליבלנד תצטרך לערב קבוצה שלישית, או לכלול את מייק מילר. הוא יתאים באופן מושלם לקאבס. הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייווד, ג'ו האריס ומייק מילר תמורתו".

9. רמון סשנס (סקרמנטו)
ממוצעים העונה: 5.7 נקודות ו-2.6 אסיסטים

"המחליף של דארן קוליסון ושחקן חופשי בקיץ, אולי סקרמנטו תרצה להעביר אותו ולתת יותר דקות לריי מקולום. הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייווד תמורתו".

10. סי ג'יי ווטסון (אינדיאנה)
ממוצעים העונה: 10.6 נקודות, 3.7 אסיסטים

"ג'ורג' היל חזר, ולפייסרס, שחלומות הפלייאוף שלהם התרסקו לאחר הפציעה של פול ג'ורג', אולי יהיה הגיוני להעביר את ווטסון, שחקן חופשי בסוף העונה. הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייווד תמורתו".

11. נוריס קול (מיאמי)
ממוצעים העונה: 6.2 נקודות, 3.4 אסיסטים

"יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ ולמיאמי תהיה החלטה לקבל, בעיקר אחרי שבחרה בדראפט את שבאז נייפיר. שומר טוב על הכדור, אבל האם מערכת היחסים שלו עם לברון תהפוך אותו לאפוציה? הטרייד שקליבלנד יכולה להציע: ברנדון הייווד תמורתו".

- חוסה קלדרון שחקן ניו יורק ניקס (ימין) מול זאזה פאצ'וליה שחקן מילווקי. AP
יכול להיות מושלם, אבל המחיר גבוה. קלדרון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully