וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה 2015: טוניסיה והרפובליקה של קונגו ברבע הגמר

שתי הנבחרות סיימו ב-1:1 ועלו יחד לשלב הבא. ז'רמי בוקילה כבש את שער השוויון שסידר לקונגולזים עלייה עם שלוש תוצאות תיקו. קייפ ורדה סיימה ב-0:0 עם זמביה והודחה מפני שכבשה פחות

ז'רמי בוקילה שחקן הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. רויטרס
השיג כרטיס לרבע הגמר. ז'רמי בוקילה/רויטרס

קונגו מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, טוניסיה נגד גינאה המשוונית - אלו שני המשחקים שיפתחו את שלב רבע גמר אליפות אפריקה 2015, כפי שנקבע הערב (שני). זה קרה אחרי מחזור ההכרעה של בית ב', בו טוניסיה והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נפרדו ב-1:1, בעוד קייפ ורדה וזמביה סיימו ביניהן ב-0:0. כך, טוניסיה עלתה כראש הבית עם חמש נקודות, בעוד לקונגו הספיקו שלוש בלבד, בזכות שער אחד יותר שהבקיעה לעומת קייפ ורדה שסיימה אף היא עם שלוש נקודות.

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו - טוניסיה 1:1

שתי הנבחרות עלו יחד לשלב הבא. טוניסיה, היחידה שהשיגה ניצחון בבית ב' (אחד בלבד) עלתה ליתרון בדקה ה-31 כשאחמד עקאשי הסיט בראשו פנימה את הבעיטה של יאסין שיחאווי. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ידעה ששוויון יספיק לה כל עוד התיקו המאופס במשחק המקביל יישמר, ובדקה ה-66 דיומרסי אמבוקני הוריד בראש לז'רמי בוקילה, והחלוץ שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה הרשית מצוין והעלה את נבחרתו לרבע הגמר.

קייפ ורדה - זמביה 0:0

אלופת 2012 נפרדה מהטורניר ללא ניצחון ועם שער זכות בודד. גם קייפ ורדה הסתפקה בשער אחד, אך השיגה שלוש נקודות משלוש תוצאות תיקו ונותרה בחוץ, כאמור, רק בגלל שער אחד יותר שכבשה הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה השלימו 90 דקות במדי זמביה וכעת ישובו לקבוצתם הפועל רעננה.

אחמד עקאשי שחקן נבחרת טוניסיה. AP
טוניסיה עלתה כראש בית ב'. אחמד עקאשי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully