וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט מודה: הייתי קרוב לשחק עם מייקל ג'ורדן בוושינגטון

בוושינגטון פוסט חשפו כי בתחילת העשור הקודם, אחרי האליפות השלישית ברציפות של הלייקרס, רצה קובי להפסיק לחסות בצילו של שאקיל ולעבור לעיר הבירה. הפרישה של ג'ורדן טרפה את הקלפים

מ-1998: שחקן שיקגו בולס מייקל ג'ורדן מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
הייתם רוצים לראות אותם משתפים פעולה? קובי וג'ורדן/AP

לוס אנג'לס לייקרס תארח בלילה שבין שלישי ורביעי את וושינגטון, וכהכנה למשחק, פורסם הערב (שני) ב'וושינגטון פוסט' כי לפני למעלה מעשור, הבלאק ממבה היה קרוב מאוד להצטרף לוויזארדס, ולשתף פעולה עם לא אחר ממייקל ג'ורדן.

על פי הדיווח, בתחילת העשור הקודם, לאחר שהשושלת שכללה את קובי, שאקיל ופיל ג'קסון חגגה אליפות שלישית ברציפות, בריאנט הצעיר רצה לעזוב ולהוכיח שהוא מסוגל לזכות בטבעת לבד, הרחק מצילו של הביג דיזל. האפשרות לשחק עם הוד אווירותו, ששב מפרישה, קסמה לקובי.

"זה נכון, זה קרה לפני הרבה זמן", סיפר הבלאק ממבה על הימים ההם. "נזרק לי אתגר, אמרו שאני לא יכול לנצח ללא שאק. התדמית הציבורית מעולם לא הפריעה לי יותר מדי, אבל גם הוא סיפק כמה הערות. אני חושב שהוא קרא לי פני הארדוויי 2 או משהו כזה, וזה קצת עצבן אותי. ואז חשבתי, תקשיב, אתה יודע את הצעד אחורה שלקחתי כדי לעזור לנו לקחת אליפות. בוא לא נתבלבל. החלטתי להישאר ולזכות באליפויות ולהקריב זכייה בתארי MVP ולהיות מלך הסלים ודברים כאלה".

למרבה הצער, שיתוף פעולה עם ג'ורדן לא יצא לפועל בסופו של דבר, משום השחקן הגדול בהיסטוריה בחר לפרוש, הפעם באופן סופי, ב-2003 - שנה לפני שקובי סיים את חוזהו בלייקרס והתכוון לבחון את שוק השחקנים החופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully