וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש על השלט המזעזע: חמש שנות הרחקה מהמגרשים?

בלגיה סוערת לאחר השלט שהניפו אוהדי סטנדרד לעבר שחקנם לשעבר, סטיבן דפור ובו נראה ראשו ערוף. שר החוץ: "שלט חסר טעם, מטומטם ולא מתקבל". המשטרה חוקרת, עונשים קשים בדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שערורייה שלא תיגמר מהר כל כך. השלט ביציע סטנדרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלגיה כמרקחה: השלט שהכינו אתמול (ראשון) אוהדי סטנדרד ליאז' לקפטן שלהם לשעבר, סטיבן דפור, היום במדי אנדרלכט, לא יורד מהכותרות במדינה וההשלכות עלולות להיות חמורות.

דפור שיחק בליאז' חמש שנים וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, אבל אחרי שחזר בקיץ מפורטו, הוא חתם דווקא באנדרלכט. אתמול הוא הגיע לשחק עם האלופה אצל ליאז' והגרעין הקשה המתין לו עם שלט עצום שנפרש על פני היציע כולו. בשלט נכתב "Red or Dead" ("אדום או מת") ולצד הכיתוב נראה ציור של לוחם עם מסכה על הראש כשהוא אוחז ביד אחת בחרב וביד השנייה בראשו הערוף של דפור.

האוהדים אומנם הצליחו להוציא את הקשר מכליו ובמהלך המחצית השנייה הוא לפתע בעט עליהם את הכדור וראה צהוב שני ואדום, בדרך להפסד 2:0 קריטי של קבוצתו, אבל כעת האחראים צפויים לעונש כבד.

הרשויות בבלגיה והתאחדות הכדורגל פתחו בחקירה משותפת במטרה לגלות מי אחראי על יצירת השלט ועל הצגתו באצטדיון. שר הפנים של בלגיה אמר כי הסנקציות שיינקטו נבדקות והן יכולות להגיע עד חמש שנות הרחקה מהאצטדיון לאוהדים הסוררים וקנס של 5,000 יורו עבור כל אחד מהמעורבים. "אנו עובדים יחד עם המשטרה על מנת לתפוס את האשמים, כמה שיותר מהם", אמר דובר מטעם שר הפנים.

שר החוץ של בלגיה, דידייה ריינדר, קרא לשלט: "חסר טעם, מטומטם ובלתי מתקבל". ראש ממשלת בלגיה לשעבר, איב לטרמה, שהוא אוהד סטנדרד מוכר, נשמע מאוכזב: "המשחק נהרס בגלל קומץ של אוהדים. אני נשאר אוהד של הקבוצה, אבל מתבייש מהשלט", הוא צייץ בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully