וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי טוב: אלכס פרגוסון קיבל סכום עתק ממנצ'סטר יונייטד

המנג'ר לשעבר עבד במשך מספר חודשים כשגריר המועדון ברחבי העולם ושלשל לכיסו כמעט שלושה מיליון יורו. וגם: פיצויי הפיטורים של דייויד מויס וצוותו והסוכן של פלקאו מתלונן על ואן חאל

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר. רויטרס
ממשיך לעבוד ולהרוויח. פרגוסון/רויטרס

כמעט שנתיים שסר אלכס פרגוסון כבר לא מאמן את מנצ'סטר יונייטד, אלא שמסתבר שבזמן שהשדים האדומים עדיין מתקשים מאוד להסתגל למציאות שאחרי עזיבתו, הוא ממשיך לקיים קשרים הדוקים עם המועדון אותו הדריך במשך קרוב לשלושה עשורים. לקיים קשרים הדוקים, ולהרוויח המון, המון כסף.

ב"דיילי מייל" הבריטי פורסם היום (שני), כי בין אוקטובר 2013 ליוני האחרון פרגוסון עבד בתור שגריר עולמי של המועדון ממנצ'סטר תמורת שכר "צנוע" של 100 אלף ליש"ט ליום. בסך הכול, במסגרת תפקידו הוא קיבל 2,165,000 ליש"ט, שהם כשלושה מיליון יורו.

בדו"חות סוף השנה שפרסמה יונייטד עם סיום 2014 מופיע סכום העתק שקיבל פרגי. סר בובי צ'רלטון, עוד אגדת עבר אדומה שעובד עם המועדון, קיבל 105 אלף ליש"ט "בלבד" על יעוץ ליונייטד. במסגרת תפקידו, פרגוסון טס ברחבי העולם בשנה החולפת וייצג את יונייטד בשלל אירועים.

באותם דו"חות אגב, נכתב כי פיצויי הפיטורים של דייויד מויס והצוות שלו, ששוחררו מתפקידם בקבוצה לפני סיום העונה שעברה, עומד על כמעט חמישה מיליון ליש"ט.

ובינתיים, הסוכן הכל יכול ז'ורז'ה מנדש, שמייצג בין היתר את שחקן יונייטד, רדאמל פלקאו, מתגעגע לסר אלכס: "הייתי מעדיף שפרגוסון יאמן את פלקאו ביונייטד ולא ואן חאל. הוא שחקן שצריך להיות 90 דקות על המגרש ואני לא מבין למה זה לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully