וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סילבה: "הגעתי למועדון הטוב בעולם". פיפ"א חוקרת את ריאל

הרכש הטרי של ריאל מדריד חתם עד 2020 והוצג עם החולצה מספר 16: "הגשמתי חלום". הנשיא פלורנטינו פרס: "קיבלנו את אחד הקשרים הטובים בברזיל". האם אלופת אירופה תספוג עונש דומה לזה של ברצלונה?

לוקאס סילבה מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
חדש בלבן. לוקאס סילבה/AP

ארבעה ימים אחרי הצגתו של מרטין אודגארד בן ה-16, ריאל מדריד ערכה היום (שני) טקס נוסף, הפעם לכבוד הרכש הטרי לוקאס סילבה. הקשר הברזילאי בן ה-21, שהיה שותף לשתי אליפויות עם קרוזיירו, עבר תמורת סכום המוערך בכ-14 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2020. היום הוא קיבל את החולצה מספר 16 מנשיא המועדון פלורנטינו פרס ודיבר לראשונה כשחקן אלופת אירופה.

לוקאס סילבה שחקן ריאל מדריד עם הנשיא פלורנטינו פרס. AP
ברכות מהנשיא. לוקאס סילבה עם פלורנטינו פרס/AP

"אני מאוד מאושר להגשים את החלום שלי", אמר הברזילאי. "אני מודה לאלוהים, לנשיא של קרוזיירו, לנשיא ריאל מדריד ולנציגים שלי. הגעתי לריאל מדריד כדי ללמוד ולעזור לקבוצה. תמיד בחרתי בריאל במשחקי מחשב. זה חלום להיות כאן ואני שמח. אני מוכן ללבוש את החולצה הלבנה ולכבד אותה. הפעם הראשונה בה דרכתי באצטדיון הזה הייתה עם אבי ואחי. זה ריגש אותי. זה המועדון הטוב בעולם. אני בטוח שאיהנה כאן".

הנשיא פרס בירך: "היום אנחנו מקבלים שחקן חדש לריאל מדריד. היום החלומות שהיו רק במוחו מתגשמים. אנחנו אלופי העולם, אבל תמיד שואפים ליותר. אנחנו מחפשים כישרונות מסוגו של לוקאס סילבה, ועכשיו קיבלנו את אחד הקשרים הטובים בברזיל. לוקאס, הגעת לרגע הכי חשוב של העונה. המטרה שלנו היא לזכות בליגה ולהביא את אליפות אירופה ה-11".

ובינתיים, האם ריאל מדריד תיענש כמו ברצלונה? פיפ"א החלה לחקור את ההעברות של ריאל, בחשד כי גם היא עברה על חוקי הארגון בהחתמת שחקנים קטינים. פיפ"א ביקשה מסמכים מחמש השנים האחרונות הנוגעים לשחקנים בגילאים המדוברים ופצחה בחקירה בעקבות "פנייה אנונימית", כאשר במדריד משוכנעים כי אנשי ברצלונה הם אלו שהלשינו לפיפ"א כדי לאזן את המצב. כזכור, ברצלונה נענשה ונאסר עליה להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2016.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לוקאס סילבה מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
את ההעברה שלו לא יחקרו. לוקאס סילבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully