וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הגישה ערעור על התיקו מול מכבי פתח תקוה

26.1.2015 / 16:45

אחרי התייעצויות עם עורכי דין, במועדון החליטו לדרוש ניצחון טכני בעקבות שערוריית השיפוט של שמואלביץ': "מבינים שהסיכוי נמוך". הקבוצה תנסה לצרף את חמדי סליחי מהפועל עכו

one

היועץ המשפטי של הפועל חיפה, עו"ד עידן גולדנברג, הגיש לפני שעה קלה (שני) לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ערעור על תוצאת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת האחרון (0:0) וכן תלונה נגד שופט המשחק איתן שמואלביץ' בשל עבירה על תקנוני ההתאחדות.

לידיעה הראשונית על כוונת הפועל חיפה להגיש ערעור

עימות בין שחקני מכבי פתח תקוה לשחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
הסיכוי קלוש, אבל מנסים לערער. שחקני הפועל חיפה במושבה/קובי אליהו

כזכור, בתוספת הזמן נפסק לזכות האדומים מהכרמל פנדל. איתמר ניצן הדף את הבעיטה של ז'רקו קוראץ', אבל אושרי רואש עט על הכדור החוזר וכבש. למרות זאת, השופט שמואלביץ' ביטל את השער בטענה שהוא שרק לסיום מיד אחרי הפנדל. שמואלביץ' הוסיף וטען שהוא אמר לשחקנים שמיד אחרי הבעיטה המשחק יסתיים.

ביממה האחרונה אנשי המועדון התייעצו עם עורכי דין והחליטו לבקש מבית הדין לפסוק לטובתם ניצחון טכני, זאת בעיקר לאור צילומים שהגיעו למועדון. לטענת אנשי המועדון, אותם צילומים מוכיחים שלא רק שהשופט לא הודיע לשחקנים שהוא ישרוק לסיום מיד אחרי הפנדל, אלא שרק אחרי שהריבאונד של אושרי רואש כבר פגש את הרשת, הוא פסק שהמשחק הסתיים. גורמים במועדון אמרו היום: "אנחנו מבינים שהסיכוי לניצחון טכני נמוכים, אבל מצפים מבית הדין להחליט לפי העובדות בשטח ולא להגיע עם החלטה מראש".

הפועל חיפה קיבלה היום אישור מהפועל עכו לנהל משא ומתן עם חמדי סליחי, כך לטענת גורמים במועדון. בימים הקרובים תנסה הקבוצה לצרף את החלוץ האלבני בן ה-31 שהבקיע שבעה שערי ליגה העונה עבור נועלת הטבלה, כשאם הוא יצורף טוסיין ריקטס צפוי לקבל הודעת שחרור. עם זאת, ספק אם בזמן המועט שנותר עד תום חלון ההעברות הקנדי אכן ימצא קבוצה חדשה.

(עדכון ראשון: 14:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully