וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת פלסטין עישנו בחדר ההלבשה, ההתאחדות נקנסה

הפלסטינים הדליקו סיגריות לפני ואחרי המשחק נגד ירדן באליפות אסיה, ההתאחדות לכדורגל האסייתית קנסה אותם ב-1,000 דולר. נבחרות ירדן וכוויית נענשו בגלל עבירות דומות

נבחרת פלסטין בכדורגל. AP
מעשנים ביחד. נבחרת פלסטין/AP

בפלסטין מאוד התרגשו לקראת ההשתתפות הראשונה בהיסטוריה באליפות אסיה בכדורגל, אבל נראה שהתנהלות מקצוענית והנבחרת הפלסטינית עדיין לא צועדים יד ביד.

ההתאחדות לכדורגל של אסיה קנסה את ההתאחדות הפלסטינית ב-1,000 דולר בגלל ששחקני הנבחרת עישנו בחדר ההלבשה לפני ואחרי המשחק נגד ירדן בשלב הבתים. פלסטין הובסה 5:1 באותו משחק והיא סיימה את בית ג' ללא נקודות ועם הפרש שערים 11:1. גם עירק ויפן גברו עליה.

פלסטין היא לא הנבחרת היחידה שנענשה בגין עבירה של עישון בחדרי הלבשה. גם ההתאחדות של ירדן נענשה לאחר ששחקנים שלה עשו זאת באותו משחק וההתאחדות לכדורגל של כוויית נקנסה ב-1,000 דולר בגלל ששחקנים של הנבחרת עישנו בחדר ההלבשה במשחק נגד דרום קוריאה.

אליפות אסיה בכדורגל 2015 שנערכת באוסטרליה (אוסטרליה היא חלק מההתאחדות לכדורגל של אסיה) נמצאת כעת בשלבים הסופיים שלה. דרום קוריאה גברה היום (שני) 0:2 על עירק בחצי הגמר הראשון ומחר יתקיים חצי הגמר השני, בו תפגשנה אוסטרליה ואיחוד האמירויות. האחרונה מהווה את הפתעת הטורניר והדיחה את יפן ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully