וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "ההחלטה לשבץ את מכבי ת"א-ק"ש מול גביע המדינה קטנונית"

26.1.2015 / 12:04

באיגוד האשימו את הערוץ הראשון בכך שסירבו להזיז את משחק הכדורגל ליום ראשון כנקמה על בחירת האיגוד לשדר את המפעל בערוץ הספורט. ויזנטל: "האיגוד פועל בצורה שפוגעת בציבור אוהדי הספורט ולא לוקח אחריות על ההחלטות הכושלות שלו"

איגוד הכדורסל פרסם הבוקר (שני) הודעה בה תקף את הערוץ הראשון על החלטתו לשבץ ביום שני ה-16 בפברואר את משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה, מכיוון שבמקביל ישודר בערוץ הספורט המשחק השני בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל. דובר האיגוד כתב: "לפני מספר שבועות שלח מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן למנכ"ל הערוץ הראשון יונה ויזנטל מכתב בו הוא מתריע על סמיכות המשחקים ומבקש למנוע חפיפה בשידורים לטובת אוהדי הספורט. בתשובתו ענה מר ויזנטל בין השאר: 'אם מטרתכם הייתה לאפשר לאוהדי הספורט לצפות בכמה שיותר משחקים מרכזיים, אז הייתם בוחרים בערוץ 1 שישדר את חצי גמר וגמר גביע המדינה'.

גביע המדינה בכדורסל. ברני ארדוב
גביע המדינה בכדורסל/ברני ארדוב

בהמשך נכתב: "הדברים מלמדים שמדובר בהחלטה קטנונית ונקמנית, שהשיקול היחיד בה היא העובדה שהמשחקים אינם משודרים בערוץ הראשון אלא בערוץ הספורט שרכש את הזכויות ולא טובת ציבור אוהדי הספורט. יתרה מזאת, גם בשנים קודמות התבקש הערוץ הראשון להזיז משחקים מיום שני ליום ראשון בשבוע הגביע, אבל אז קיבל עליו את בקשת איגוד הכדורסל והטוטו, מכיוון שזכויות השידור של גביע המדינה היו שלו, מה ששוב מלמד שמדובר בהחלטה שאינה מקצועית כלל וכלל. איגוד הכדורסל כבר פנה לנשיא המדינה מר ראובן ריבלין, שתמך בפה מלא בהעברת המשחקים לירושלים, לראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, לראשי מועצת ההימורים ויפנה גם לשרת הספורט, כדי שיסייעו לשנות את מועד משחק הכדורגל, בדיוק כפי שהשבוע שידר הערוץ הראשון את המשחק בין קרית שמונה לסכנין ביום ראשון וכפי שעשה בעוד לא מעט פעמים במהלך העונה כולל משחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, רק לפני שבועיים, משיקולים ענייניים ולא אחרים".

יונה ויזנטל מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "לצערי איגוד הכדורסל פועל בצורה שפוגעת בציבור אוהדי הספורט, לא לוקח אחריות על ההחלטות הכושלות שלו וכדאי שיעשו שם בדק בית ביחס שלהם לציבור חובבי הספורט. זה אבסורד, שגוף שברובו ממומן מכספי ציבור בוחר להתעלם מהחשיבות של משחקים לכלל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully