וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.1: רכש מסקרן לאינטר, החתמה מפתיעה למילאן?

הנראזורי צירפו את מרצלו ברוזוביץ' הקרואטי, מתיאה דסטרו מרומא צפוי לעבור בהשאלה לרוסונרי. השוער אוגוסטו בטאז'ה יושאל מריבר פלייט לריאל מדריד. קמפבל בוויאריאל, יאנגמביווה יישאר ברומא

שחקן רומא, מאפו יאנגמביווה, מעל שחקן פאלרמו, פרנקו ואסקס. AP
נשאר ג'אלורוסי. יאנגמביווה/AP

העברות

* מרצלו ברוזוביץ', קשר נבחרת קרואטיה בן ה-22, חתם רשמית באינטר והפך לרכש השלישי של הנראזורי בינואר, אחרי לוקאס פודולסקי וג'רדאן שאקירי. אינטר שילמה לדינמו זאגרב 3 מיליון יורו על השאלה לשנה וחצי, ותוכל לרכוש אותו לאחר מכן ב-5 מיליון נוספים.

* מאפו יאנגמביווה שפתח אמש (ראשון) בהרכב של רומא נגד פיורנטינה, יהפוך את המעבר שלו לקבוצה מבירת איטליה לקבוע. הצרפתי היה מושאל מניוקאסל, אבל בעסקה בין הקבוצות הוכנס סעיף לפיו אם הבלם ישחק 20 משחקים, המעבר שלו יהפוך לקבוע. רומא תשלם לניוקאסל כ-5.2 מיליון ליש"ט.

* ארסנל השאילה לוויאריאל את החלוץ הקוסטה ריקני ג'ואל קמפבל (22). ההעברה הזו היא חלק מהעסקה במסגרתה הבלם הברזילאי גבריאל פאוליסטה יעשה את הדרך ההפוכה תמורת 15 מיליון ליש"ט.

* אלברטו ג'ילרדינו חוזר לקדנציה שנייה בפיורנטינה, בה הוא שיחק בשנים 2008-2012. החלוץ בן ה-32 הושאל מגוואנג'זו הסינית ולוויולה יש אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* טייה טאיוו שעד לפני שנה וחצי עוד שיחק במילאן, שוחרר מבורסאספור הטורקית וחתם בלגיה ורשה.

* דמיאן פרקיס, 30, הבלם הצרפתי שהתאזרח בפולין ושוחרר מבטיס סביליה, חתם בטורונטו מליגת ה-MLS.

* ריימס ממשיכה להיפטר מחלוצים. אחרי ששלחה את אלירן עטר למכבי חיפה, היא השאילה לברסט מליגת המשנה את גאטאן קורטה בן ה-25.

* חלוץ נבחרת אוקראינה, מרקו דביץ', הושאל מרובין קאזאן לאל ריאן הקטארית. השחקן בן ה-31 יחזור לקבוצה הרוסית בקיץ.

* קורדובה מהליגה הראשונה בספרד השאילה למאיורקה מליגת המשנה את החלוץ סיסקו. הוא שותף העונה בתשעה משחקי ליגה וכבש שער אחד.

* אוניון ברלין מליגת המשנה בגרמניה אפשרה לחלוץ אדם נמץ לעזוב. הסלובקי בן ה-29 ששיחק בעבר גם בגנק וקייזרסלאוטרן, מצטרף לחוד של ניו יורק סיטי וישחק שם לצד דויד וייה.

אוגוסטו בטאז'ה, שוער נבחרת הנערים של ארגנטינה ב-2013. AP
היורש של קסיאס? בטאז'ה/AP

שמועות

* ריאל מדריד קרובה להחתים את שוער ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, אוגוסטו בטאז'ה. מדודבר בעסקת השאלה ולבלאנקוס תהיה אופציה לרכוש אותו.

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן בדרך להחתמה מפתיעה של מתיאה דסטרו, שצפוי לעבור בדיקות רפואיות ביומיים הקרובים. רומא צריכה לשחרר את החלוץ כדי להחתים את לואיז אדריאנו, הסקורר הברזילאי של שחטאר דונייצק, כשהיא צפויה לקבל כמיליון יורו על עסקת השאלה ולמילאן תהיה אופציית רכישה.

* חרף התעניינות מצידן של צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, סרג'יו בוסקטס מעוניין להישאר בברצלונה והוא צפוי להיפגש את ראשי המועדון ולדון על חוזה חדש בתקופה הקרובה.

* ספורטינג ליסבון דחתה את ההצעה של ניוקאסל על שחקן הכנף זריז הרגליים אנדרה קאריו. על פי הדיווחים, האנגלים הציעו על הפרואני בן ה-23 כ-7.5 מיליון ליש"ט, אבל אם הם ירצו להחתים אותו, הם יצטרכו לשפר את ההצעה שלהם בימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות.

* אליפות אסיה שנערכת בימים אלו, החזירה את עומאר עבדולרחמן לכותרות. הקשר ההתקפי מאיחוד האמירויות, שפעם נחשב למועמד לכמה קבוצות באנגליה ואפילו נבחן במנצ'סטר סיטי, הוזכר אתמול כמי שבורוסיה דורטמונד עוקבת אחריו.

* סם אלרדייס מקווה להחתים את דארן פלטשר בווסטהאם בימים הקרובים וסיפר שהוא כבר נפגש עם סוכנו של קשר מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully