וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "יותם וליאור היו יוצאים מהכלל, כיף לראות אותם"

מאמן הפועל ירושלים חגג את הניצחון הקליל על בני הרצליה וההופעה המוצלחת של צמד הישראלים. הלפרין: "יש פה הרבה פוטנציאל". קצורין: "היינו יותר מדי נאיביים"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סוף סוף קצת נחת. פרנקו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים הוציאה את כל התסכול מההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר הערב (ראשון) בארנה, כשהביסה את בני הרצליה 71:89. יותם הלפרין (24 נקודות), ברייסי רייט (23) וליאור אליהו הצטיינו (14), והוליכו את הירושלמים למקום השני בטבלה, לפחות עד הדרבי התל אביבי מחר.

"הדרך קדימה עוד רחוקה, אבל אנחנו שמחים על הניצחון", אמר דני פרנקו בסיום. "שמרנו טוב בחצי הראשון וזה נתן לנו לפתוח יתרון. את החצי השני פתחנו לא טוב, אבל חזרנו יותר אגרסיביים, השגנו הרבה מתפרצות, יותם וליאור היו יוצאים מהכלל. הישראלים לקחו את המושכות והובילו אותנו. כיף לראות את יותם טוב, כיף לראות את השילוב שלו עם ליאור".

יותם הלפרין עצמו סיכם: "יש פה הרבה פוטנציאל, ועם קצת אנרגיות אנחנו יכולים לנצח פה כל קבוצה. נתנו להם לחזור למשחק וזה דברים שקרו לנו בעבר, הצלחנו להעביר שאי אפשר לשחק כמו ששיחקנו בתחילת הרבע השלישי. הדברים הלכו, וכשהדברים הולכים לנו אנחנו קבוצה טובה. לכל משחק עכשיו יש לנו שבוע להתכונן, שזה הרבה זמן. לא נחשוב רחוק מדי".

מנגד, המאמן המפסיד מולי קצורין אמר: "לא על זה עבדנו, אבל כשאתה מול קבוצה איכותית אז דברים כאלה יכולים לקרות. היינו יותר מדי נאיביים היום. מלבד הרבע הרביעי היינו במשחק כל הזמן, גם כשפיגרנו בדו-ספרתי, אבל בכל פעם עשינו עבירה נאיבית, ולא ידענו לקחת את המשחק בדקות האלה. נתנו ליותם וברייסי רייט יותר מדי חופש, וזה לא מה שרצינו. ידענו שאם הם ייכנסו לקצב קליעה שלהם הם ימשיכו לקלוע, ונתנו להם את הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully