וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל הניף שלט מזעזע, סטיבן דפור בעט עליו כדור והורחק

קשר נבחרת בלגיה, ששיחק 5 עונות בסטנדרד ליאז' והקיץ חתם באנדרלכט, ראה ציור של ראשו הערוף ביציע ובדקה ה-56 איבד שליטה וספג כרטיס אדום. סטנדרד ניצחה 0:2 את האלופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט המזעזע בפתיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפגש שנערך היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הבלגית בין סטנדרד ליאז' לאנדרלכט הבטיח להיות סוער, וקיים.

עיקר העניין לפני ההתמודדות היה סביב סטיבן דפור. קשרה של נבחרת בלגיה אומנם החל את הקריירה המקצוענית בגנק, אבל את הפריצה הגדולה שלו הוא עשה בין 2006 ל-2011 במדי סטנדרד. במדים האדומים הוא שיחק 156 פעמים וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובגביע, לפני שנמכר לפורטו.

בפורטוגל הוא העביר שלוש עונות לא מרשימות במיוחד ובקיץ האחרון החליט לחזור לבלגיה. אלא שהפעם, הוא חזר לאנדרלכט, אלופת שלוש השנים האחרונות. לקראת המשחק היום, בו סטנדרד אירחה את אנדרלכט, האוהדים המקומיים הבטיחו "טיפול מיוחד" וקיימו.

לפני המשחק חיכה לדפור שלט ענק שנפרש על כל היציע של אוהדי סטנדרד השרופים. בשלט נכתב "Red or Dead", אדום או מת. לצד הכיתוב הוצג ציור של לוחם עם חרב, שמחזיק בראשו הערוף של דפור.

במהלך המשחק עצמו, הקהל המקומי לא הפסיק לשגע את הקשר. בסופו של דבר, הוא איבד את הראש. בדקה ה-56, דפור קיבל את הכדור במרכז המגרש ופתאום, משום מקום, הסתובב ובעט אותו בעוצמה לעבר אוהדי סטנדרד. זה עלה לו כמובן בכרטיס אדום, מה שהוביל להשלכת כסאות מכיוון היציע של הקהל האורח. בעשרה שחקנים, אנדרלכט כבר לא הסתדרה, ספגה שני שערים והפסידה 2:0 במשחק צמרת חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully