וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל, ווסטהאם ואסטון וילה בשמינית גמר הגביע האנגלי

הפעם אין הפתעות: התותחנים ניצחו 2:3 בברייטון (בלי כיאל בסגל), הפטישים השיגו 0:1 בבריסטול מהליגה השלישית משער דרמטי של סאקו (81). וילה ניצחה 1:2 את מוליכת הצ'מפיונשיפ בורנמות'

דיאפרה סאקו שחקן ווסטהאם חוגג שער. GettyImages
שער דרמטי. סאקו/GettyImages

שלושה משחקים נוספים נערכו הערב (ראשון) במסגרת הסיבוב החמישי של הגביע האנגלי ובניגוד לסנסציות האדירות שקיבלנו אתמול, הפעם העניינים עברו בצורה יותר רגועה. ווסטהאם, אסטון וילה וארסנל אומנם עבדו קשה, אבל כל שלוש קבוצות הפרמיירליג העפילו לשמינית הגמר.

ארסנל התארחה אצל ברייטון מליגת המשנה, כאשר בירם כיאל, שחקנה החדש של המארחת, עדיין לא נכלל בסגל. כבר אחרי דקה וחצי תיאו וולקוט, שכבש את שער הניצחון הדרמטי מול ברייטון באותו שלב בדיוק בגביע לפני שנתיים, העלה את האורחים ליתרון עם בעיטה יפה מתוך הרחבה אחרי בישול של קאלום צ'יימברס. בדקה ה-24 רוזיצקי הכניס למסוט אוזיל כדור עומק מבריק ומתוך הרחבה הגרמני לא התבלבל והכפיל את היתרון של התותחנים.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, כריס אוגריידי צימק עם בעיטה לפינה של שצ'סני, שנותר חסר אונים. ארסנל החזירה את יתרון שני השערים בדקה ה-59. רוזיצקי נתן לז'ירו, שהקפיץ לצ'כי וזה בעט שער אדיר מהאוויר, מחוץ לרחבה. גולאסו. זה עוד לא נגמר, כי רבע שעה לסיום סם באדלוק הגיע מול השוער, כבש וצימק שוב, אבל שם זה גם נגמר. 2:3 לארסנל בסיום.

תיאו וולקוט שחקני ארסנל חוגגים שער. AP
ארסנל בשלב הבא/AP

ווסטהאם מצמרת הפרמיירליג לא הייתה רחוקה מגורל דומה לזה של רוב חברותיה לפסגה, אבל בדקה ה-81 היא הצליחה לחלץ 0:1 קטן וחשוב בחוץ מול בריסטול סיטי מצמרת הליגה השלישית. אנדי קארול הגביה כדור ממצב קשה ודיאפרה סאקו נגח לרשת כדי לשלוח את הפטישים של ביג סם אלרדייס לשלב הבא.

לאסטון וילה חיכה מבחן קשה בדמות מפגש מול מוליכת הצ'מפיונשיפ, ברונמות'. הצ'ריס אולי עוד יגיעו לפרמיירליג וייפגשו מול וילה בעונה הבאה, אבל בינתיים הם גילו שהחבורה מבירמינגהאם גדולה עליהם. בדקה ה-51 התנהל קרלס חיל עם הכדור באגף ימין וברגל שמאל שלח בעיטה מסובבת מדהימה היישר אל בין החיבורים. 20 דקות חלפו והתקפה נהדרת של וילה הסתיימה בבישול של אלן האטון לאנדי ויימן. בתוך תוספת הזמן הצליחו האורחים לצמק משער של קאלום ווילסון, אבל זה לא הספיק להם. 1:2 לוילה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully