וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לקאזט כבש ונפצע, ליון ניצחה 0:2 את מץ. גם פ.ס.ז' חגגה

מלך השערים הפציץ את ה-21 שלו עם פנדל מדויק, אבל נפגע בשריר הירך האחורי. המוליכה הסתדרה והשיגה ניצחון שביעי ברציפות. האלופה החזירה את הפער לארבע עם 0:1 בחוץ על סנט אטיין

אלכסנדר לקאזט שחקני ליון חוגגים. רויטרס
כבש ונפצע. לקאזט/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה הצרפתית מגיע לקיצו היום (ראשון), כאשר מי שממשיכה לדהור בפסגה היא ליון, שגברה 0:2 על מץ. אוויאן ניצחה 0:1 את טולוז. במשחק המרכזי פריס סן ז'רמן השיגה 0:1 חשוב בחוץ על סנט אטיין מפנדל של זלאטן איברהימוביץ'.

seperator

ליון - מץ 0:2

המוליכה לא עוצרת ושמרה על הפער שלה מהדולקות אחריה יציב. היא ניצחה בליגה בפעם השביעית ברציפות ושמרה על רשת נקייה מחזור חמישי ברצף, אבל אלכסנדר לקאזט, המלך הבלתי מעורער שלה העונה (ושל כל אירופה האמת), נפצע בשריר הירך האחורי ונאלץ לנטוש כבר בדקה ה-34. הפציעה הזו הגיעה שלוש דקות אחרי שלקאזט כבש את שער הליגה ה-21 שלו העונה, בפנדל, לאחר שגידו מילאן האורח ביצע עבירה ברחבה וראה אדום ישיר. שבע דקות לסיום ליון הבטיחה את הניצחון לאחר שיוהאן גורקוף השאיר כדור לקורנטן טוליסו וזה מצא את הרשת עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זלאטן איבריהמוביץ' פריס סן ז'רמן מול ג'ופורי גישאר סנט אטיין. רויטרס
זלאטן שוב היה האיש של פ.ס.ז'/רויטרס

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 1:0

האלופה לא מוותרת ונצמדה למארסיי במקום השני, מרחק ארבע נקודות מליון המוליכה. סנט אטיין ידעה שניצחון שלה יקפיץ אותה מעל הפריזאים, אבל בדקה ה-60 הגיע השער היחיד במשחק והוא נפל דווקא לזכות האורחים. זלאטן איברהימוביץ', שרגע קודם לכן פספס צ'אנס גדול, כבש מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד שטותית ברחבה ועד לסיום האלופה התרכזה בעיקר בשמירה על התוצאה, כשאדינסון קבאני עוד מוצא את המשקוף במתפרצת בדקה ה-76.

משחק נוסף:

אוויאן - טולוז 0:1
לאוויאן: אדריאן תומאסון (4)

ריימס - לאנס 0:0

ראן - קון 4:1
לראן: בנג'מין אנדרה (15). לקון: סלואן פריבה (4), לני נאנז'יס (50), ז'וליאן פרה (85), דמיאן דה סילבה (89)

  • עוד באותו נושא:
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully