וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אמרתי לשחקנים שיהיו מוכנים לקללות, מהנשים ועד לילדים"

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לדרבי: "האווירה בדרייב אין קשה, צריך להתמודד". טיוס פצוע, לא ישחק ובספק גם לריאל בחמישי. אלכסנדר יירשם במקום היינס. לימונד לא כשיר לגמרי אך ישחק (ב', 20:50, ערוץ 1)

צילום: מתן חדד

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם הדרבי התל אביבי הגדול בו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 1, שופטים: גילי כהן, עומר אסתרון ופיני רימון). שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה: במשחק הליגה שנערך ביד אליהו הביסה הפועל את מכבי 58:78, כשלארי אובאנון מצטיין במשחק הבכורה שלו עם 29 נקודות. במשחק הגביע, שנערך באותו היכל, הצליחה מכבי לנקום בהפועל עם ניצחון 71:73, לא לפני שאיבדה יתרון בן 17 נקודות. סילבן לנדסברג היה הקלע הבולט של הצהובים באותו המשחק עם 19 נקודות.

ההפסד בדרבי הגביע היה האחרון של הפועל תל אביב. מאז אותו משחק ניצחה הקבוצה של עודד קטש שלושה משחקי ליגה רצופים, שניים באולם הדרייב אין ועוד אחד בשבוע שעבר נגד גלבוע/גליל. היא עלתה למקום השני, עליו תשמור אם תנצח בדרבי. מהמשחק בגן נר יצאו האדומים חבולים כאשר רביב לימונד, הכוכב הישראלי של הקבוצה, נפצע בקרסול במהלך ההתמודדות ולא שב לשחק. לימונד חזר לאימונים קלים במהלך השבוע ובהפועל מאמינים שיוכל לשחק גם אם לא יהיה בכשירות מלאה.

דוראנד סקוט, שהמריא במהלך השבוע להלווית חבר טוב בארצות הברית, שב היום בצהריים לישראל וישחק. גם יחזקאל סקוורר, שנעדר מהמשחק בגן נר בשל פציעה, יחזור לסגל. בהפועל מאוכזבים מההחלטה של המשטרה להציב למעלה מ-200 אנשי אבטחה במשחק, מה שיגרור עלויות של למעלה מ-100 אלף שקלים. שערי הדרייב אין יפתחו כבר בשעה 19:00.

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "מעבר לעובדה שזה משחק ליגה חשוב, ברור לנו מה החשיבות של המשחק לאוהדים - דרבי ראשון בבית החדש, ואנחנו מחויבים קודם כל עבורם.
מבחינה מקצועית עברנו שבוע קשה עם פציעות ועם העדרותו של דוראנד סקוט מהאימונים, אבל עשינו את המקסימום במצב הקיים והיה לנו שבוע אימונים טוב מאוד. כולנו מתרגשים ומחכים כבר לראות את הקהל מחר ובטוחים שהוא יתן לנו את כל מה שנתן לנו בשני המשחקים הקודמים בבית ואפילו יותר".

מרקיז היינס מכבי תל אביב מול רביב לימונד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לימונד ישחק, היינס לא/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מגיעה אחרי ניצחון חוץ חשוב בקובנה, שהעלה אותה למקום השני בטבלת הבית בטופ 16 ביורוליג. הצהובים, שיקבלו בחזרה את פיני גרשון שלא המריא למשחק החוץ, נמצאים בעיצומה של תקופה מצוינת, עם שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג ולא פחות מ-11 ניצחונות ליגה רצופים בסך הכול, כאשר המקום הראשון נראה כאילו מונח בידם. מי שלא יוכל לשחק מחר הוא אלכס טיוס, שלא השתתף באימון בשל פציעה ונשלח לבדיקת אולטרסאונד. שחקן הפנים בספק גם לריאל מדריד.

טיוס התלונן על כאבים ברגלו לאחר משחק היורוליג האחרון. הוא חושש להתאמן כרגע, נשלח לבדיקת אולטרה סאונד וכרגע החשש הוא ממתיחה בשריר התאומים. המאמן גיא גודס אמר באימון היום: "יש לאלכס מתיחה קטנה. מחר נראה מה מצבו. זה מאלץ אותנו לרשום עוד גבוה. הפועל תשחק בלי הרבה מובילי כדור ולכל דבר שאתה עושה יש פלוסים ומינוסים".

המאמן הוסיף: "במשחק השני מול הפועל עצרנו את עצמנו. עשינו הרבה טעויות, בהגנה ובהתקפה ונתנו להם לחזור. כשאתה לא גומר משחק מול קבוצה קשוחה שלא מוותרת, כמו הפועל, היא חוזרת. האווירה בדרייב אין קשה, כל אחד לוקח את זה שונה. אמרתי לשחקנים שיהיו מוכנים לקללות, מהנשים ועד לילדים. דיברתי איתם על זה, צריך לדעת להתמודד. גם באירופה יש מקומות עם אווירה קשה. צריך לאטום אוזניים ולהתרכז במשחק. ככה ספורטאים מתנהגים. יש דברים שאתה יכול לשלוט עליהם ויש כאלה שלא. צריך לדעת להתעלם. סופו למד את הלקח מהעונה שעברה. זו לא פעם ראשונה שלו, בהדר יוסף צפוף וצריך לדעת להכין את עצמך".

בקבוצה מרוצים מההשתלבות של ג'ו אלכסנדר, שגם במשחק הבית נגד ברצלונה וגם במשחק ביום שישי בקובנה עלה מהספסל ונתן דקות טובות ובמיוחד מהכושר של לנדסברג, שרשם בשישי האחרון את משחקו הטוב ביותר ביורוליג במדים הצהובים. הצהובים הפתיעו כשהחליטו להעניק מנוחה לגארד האמריקאי מרקיז היינס ואלכנסדר יירשם במקומו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully