וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: היו"ר פרש, נמשכים המגעים עם ניל אברבנל

25.1.2015 / 14:34

יוסי נשרי הודיע לבעלים דורון בן דקון שהוא עוזב מסיבות אישיות. השוער חייב שמכבי קרית גת תמצא שוער במקומו כדי לקבל את השחרור. ההנהלה לא מוכנה לשחרר את לירוי צעירי ללא תמורה של 100 אלף שקל מהפועל תל אביב

one

יושב ראש הפועל פתח תקוה יוסי נשרי הודיע היום (ראשון) לבעלי הקבוצה דורון בן דקון כי הוא מסיים את תפקידו במועדון מסיבות אישיות. בהודעה שהוציאה הפועל פתח תקוה נמסר כי: "המועדון מודה לנשרי על כל העשייה והמלאכה בחצי השנה האחרונה ומאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך. המועדון מצפה לראות את נשרי בכל משחקי הקבוצה היות ומדובר באוהד ותיק ומסור". לא בטוח שיהיה מישהו שיחליף את נשרי מאחר שמרבית העבודה נעשית על ידי המנכ"ל יורם עינב ובפיקוח הבעלים בן דקון.

בקבוצה החלו בהכנות לדרבי מול מכבי פתח תקוה בשמינית גמר גביע המדינה. בפתח תקוה ממשיכים לעמוד על שלהם בכל הקשור ללירוי צעירי ולא מוכנים לשחרר אותו ללא תמורה של 100 אלף שקל מהפועל תל אביב. המגעים עם ניל אברנבאל נמשכים אף שקאלה דרשלר רשם אתמול משחק טוב בבלומפילד. אברבנל חייב שמכבי קרית גת תמצא שוער במקומו כדי לקבל את השחרור לפתח תקוה. בקרית גת רצו את דרשלר אבל הוא מסרב לעבור לשם בשלב הזה. "תוך שלושה ימים נדע מה קורה", אמרו בפתח תקוה.

ניל אברבנל שוער הפועל רעננה. קובי אליהו
דרשלר לא רצה לעבור לקרית גת. אברבנל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully