וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה זועמים: "כנראה שלרונאלדו מותר לעשות הכול"

התקשורת בקטאלוניה התרעמה על דו"ח השיפוט, ממנו הושמטו חלקים גדולים מההשתוללות של הפורטוגלי: "אם זה היה מישהו אחר, לא היו סולחים בקלות כזו". וגם: השדרוג ההגנתי של ברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד סופג כרטיס אדום. GettyImages
בברצלונה זועמים. רונאלדו/GettyImages

ברצלונה רשמה תצוגה נוספת, ריאל מדריד ניצחה בשיניים, אבל ביום שאחרי המשחקים של שתי הגדולות ב'לה ליגה', בספרד עוסקים בעיקר באיבוד העשתונות של כריסטיאנו רונאלדו, שבעט בצורה אלימה באדימר מהקבוצה היריבה והורחק בדקה ה-81. CR7 הספיק להתנצל ולקבל תמיכה מעט מאולצת משחקני קורדובה, אבל בברצלונה זעמו והתרעמו נוכח העובדה שהשופט אלחנדרו הרננדס השמיט מדו"ח השיפוט שלו את האגרוף ששלח לראשו של קרספו מקורדובה קודם לכן, מה שעשוי להוביל להקלה משמעותית בעונש שיושת עליו.

"אם זה לא היה כריסטיאנו רונאלדו, אף אחד לא היה מתייחס לאירוע הזה בכזו סלחנות", נכתב ב'ספורט' הקטלאני. "הוא פשוט השתולל, אבל עכשיו כולם מנסים להרגיע את הרוחות, כולל שחקני קורדובה, שמסיבה לא ברורה דווקא הרבו להחמיא לרונאלדו בסיום. פתאום גם השופט חוזר בו. אבל כנראה שלרונאלדו מותר הכול. הוא צריך להיות מורחק משלושה משחקים לפחות".

רונאלדו יחמיץ בוודאות את המשחק בשבוע הבא מול ריאל סוסיאדד. אם יורחק ליותר ממשחק אחד, הוא יחמיץ את המשחקים מול סביליה (4 בפברואר) ולאחר מכן אולי את אתלטיקו מדריד (7 בפברואר). עם זאת, השופט ציין רק עבירה ללא כדור ולא כתב על פעולה אלימה, ולכן ההערכה היא שרונאלדו יורחק רק לשני משחקים.

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שילוב קטלני. מסי וניימאר מאחור/רויטרס

כלי התקשורת בקטאלוניה התמוגגו גם מהיכולת של ברצלונה, שטאטאה את אלצ'ה עם 0:6 קליל והשלימה 15 שערים מולה ב-16 ימים. ג'רארד פיקה ופדרו כבשו, אבל ליאו מסי וניימאר שוב גנבו את ההצגה, כיכבו עם צמדים והמשיכו את שיתוף הפעולה הפורה ביניהם.

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו הצהיר בסיום כי "יש לנו את ההתקפה הטובה בעולם" וגם ניימאר הוסיף לאידיליה כשאמר שהוא "מתענג על כל רגע בו הוא משתף פעולה עם מסי".

אבל מי ששוב בלטה, ובאופן לא מפתיע לא נהנתה מאור הזרקורים, היא חוליית ההגנה של ברצלונה. ב'אל מונדו דפורטיבו' הקדישו הבוקר מאמר שלם שממחיש עד כמה המספרים ההגנתיים של ברצלונה מרשימים בעידן לואיס אנריקה. אחרי 20 מחזורי ליגה, ברצלונה ספגה תשעה שערים בלבד. ממוצע הספיגות שלה, 0.45 שערים למשחק, הוא הטוב ביותר בחמש הליגות הבכירות באירופה אחרי באיירן מינכן של פפ גווארדיולה, שספגה ארבעה שערים ב-17 משחקים (ממוצע של 0.23 ספיגות למשחק).

ב'אל מונדו' ייחסו את השיפור הגדול להתאוששות של ג'רארד פיקה לכושר מלא, ולשדרוג הגדול של חבייר מסצ'ראנו. "פיקה חזר להיות הבלם המצוין שהכרנו, מסצ'ראנו תמיד אפקטיבי, וגם המגנים, אדריאנו ומארק ברטרה מסייעים מאוד לחלק ההגנתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה, מול אלברו נגרדו, ולנסיה. AP
בא לעבודה. מסצ'ראנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully