וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "הקבוצה עומדת מאחוריי, לא שמעתי מנשיא המועדון"

אחרי ההפסד ללאציו, עתידו של מאמן מילאן במועדון בסכנה, אך הוא מאמין שביכולתו לשנות את המצב: "אם מאמן חושב שהוא הבעיה, עליו להתפטר". מקסס חנק את מאורי: "אין תירוץ למה שעשיתי"

מאמן מילאן פיפו אינזאגי. AP
"עלינו להמשיך לעבוד ולחזור להיות הקבוצה שהיינו לפני חודש". אינזאגי/AP

מילאן ממשיכה לצלול, ואחרי ההפסד ללאציו אמש (שבת) בתוצאה 3:1, עתידו של פיפו אינזאגי כמאמן הקבוצה נמצא בסכנה. תקשורת הספורט באיטליה מדווחת שמשחק הגביע הקרוב נגד לאציו ביום שלישי יהיה מכריע לגבי המשך שרכו של אינזאגי במועדון.

"היה משחק רע שלנו, אבל השחקנים נתנו הכול. פתחנו טוב אבל התקשינו עם הלחץ של לאציו", ניסה פיפו אינזאגי להסביר את ההפסד, לאחר שהרוסונרי עלו ל-0:1 משער של ז'רמי מנז בדקה הרביעית לפני שצמד של מרקו פארולו ושער של מירוסלב קלוזה חוללו מהפך.

"ברגעים האלה אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ולהסתכל קדימה אל המשחק הבא", הוסיף אינזאגי, "קל להגיד שצריך לשנות הכול, אנחנו צריכים לשנות כמה דברים, ננתח את המשחק ונראה מה אנחנו צריכים לתקן. לפני כמה שבועות נאבקנו ברומא ונאפולי, כך שאני לא חושב שזאת מילאן האמיתית. הבעיה היא שהרבה שחקנים חזרו מפציעות וחסרה לנו היציבות".

אינזאגי נשאל האם הוא חושב שהשחקנים מאחוריו, והשיב: "אם מאמן חושב שהוא הבעיה, עליו להתפטר. הקבוצה עומדת מאחוריי, זה לא מספיק כרגע, אבל יש עונה ארוכה לפנינו. לא שמעתי מנשיא המועדון, אנחנו יודעים שעלינו להמשיך לעבוד ולחזור להיות הקבוצה שהיינו לפני חודש".

שחקן מילאן פיליפ מקסס (ימין) חונק את קפטן לאציו סטפאנו מאורי (מרכז). AP
מקסס מאבד עשתונות/AP

בדקות הסיום של המשחק התרחשה תקרית מכוערת כששחקן מילאן פיליפ מקסס איבד את עשתונותיו וחנק את קפטן לאציו סטפאנו מאורי. "אין תירוץ למה שעשיתי, אני לוקח אחריות על המעשים", אמר פיליפ מקסס, שספג כרטיס אדום בעקבות מעשיו. "אני מתנצל בפני המועדון, החברים והאוהדים, כי זאת לא הפעם הראשונה שאני מתנהג ככה בקריירה. יש לי ארבעה ילדים ואני יודע שאסור להתנהג ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully