וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "לא היה פנדל". ניקולס פלצ'וק בדרך החוצה

25.1.2015 / 8:51

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לשעבר פרגן לשופט, אך במועדון כועסים: "שערוריה ששרק בכלל". עכו ורעננה הצטרפו לסכנין ופנו לפלצ'וק, גם אזורוב יעזוב. אוחיון וכליבאת מועמדים

מערכת וואלה!

במכבי פתח תקוה סירבו להגיב אתמול (שבת) באופן רשמי לאירוע בסיום המשחק במושבה, אולם שלא לייחוס נרשמה ביקורת על השופט איתן שמואלביץ'. שמואלביץ' הלך לפי החוק ואי אפשר לבוא אליו בטענות, הבעיה היא שלא היה פנדל של יעקובוביץ', שערורייה שהוא שרק בכלל", אמרו במועדון. "לא יכול להיות שבהפועל חיפה יתקפו את שמואלביץ' אם לפני הבעיטה הוא הצהיר שהמשחק לא ימשיך".

מי שכן בחר לדבר על האירוע היה יו"ר ההתאחדות לשעבר ומי שמעורב לא מעט במתרחש סביב הקבוצה, אבי לוזון. "אחרי הפנדל המשחק נגמר, שמואלביץ' היה צריך לשרוק", אמר לוזון.

מכבי פתח תקוה והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

הפועל חיפה שוקלת לערער. באיגוד השופטים הודו: שמואלביץ' טעה

אבי לוזון לשעבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"שמואלביץ' היה צריך לשרוק". לוזון/קובי אליהו

ניקולס פלצ'וק עשוי לעזוב עוד היום את מכבי פתח תקוה. לבני סכנין שכבר פנתה לשחקן התווספו אתמול הפועל רעננה והפועל עכו שפנו רשמית לגביו. ההערכה היא כי עד מחר יוחלט סופית היכן ישחק.

על המגרש, במועדון הביעו חוסר שביעות רצון מהחלק ההתקפי. מי שהגיע לשני המצבים הטובים במשחק הוא דווקא הקשר האחורי מרואן קבהא, ובמועדון סבורים שחסר לא מעט מחץ בהתקפה. רן בן שמעון ינסה לצרף חלוץ זר במקום קוסטדין אזורוב שיעזוב כנראה השבוע. גם ניקולס פלצ'וק או בן בן יאיר עשויים לעזוב. כזכור, האחרון נזרק מהאימון על ידי רן בן שמעון וראה את המשחק מהיציע, כשעתידו לא ברור. ואת מי בן שמעון רוצה? כפי שפורסם בוואלה! ספורט, משה אוחיון ומוחמד כליבאת מועמדים. בן שמעון רוצה גם את אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא אם ישוחררו מחיפה, למרות שהשניים מחזיקים בהצעות מקבוצות בכירות יותר. אלעד גבאי לא משוחרר בשלב זה, ונראה כי למרות הסיכום איתו ועם אדריאן רוצ'ט, אף אחד מהם לא יגיע לקבוצה.

"אני חושב שכל המשחק שלטנו, היינו יותר טובים והם בחצי מצב הגיעו למתפרצת", אמר הבלם עומר דנינו. "אמר אני לא חשוב שהיה פנדל. שמואלביץ' הבהיר לשחקנים שלא יהיה ריבאונד. רצנו כי לא ידענו בוודאות מה יהיה, אבל היה צדק. כשהוא פסל את השער ידענו בדיוק מה הסיבה. מי שלא ראה את המשחק חושב שמכבי פתח תקוה שדדה אותם, אבל היינו טובים כל המשחק. הפועל חיפה בקושי הגיעה למצבים".
"חסרה לנו הרגל המסיימת, יש לנו את האיכויות שלנו וצריך להוציא אותם". הקבוצה תארח את הדרבי ביום שלישי במסגרת שמינית גמר הגביע. דנינו הוסיף: "נגיע מוכנים, רן יכין אותנו כמו שצריך. נגיע כדי לנצח את המשחק. הקהל איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עידן שמש (מימין) גידי קניוק שחקני מכבי פתח תקוה מאוכזבים. קובי אליהו
במכבי פתח תקוה הביעו חוסר שביעות רצון מהחלק ההתקפי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully