וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתק בין בן זקן לקלינגר על רקע שילוב הצעירים בהרכב אשדוד

25.1.2015 / 8:44

הבעלים של מ.ס אשדוד רוצה לראות בכל משחק את השחקנים הצעירים יחד, וכעס על החלטת המאמן לא להכליל את מיכאל אוחנה בהרכב מול מכבי תל אביב. קלינגר: "לא יודע על מה מדובר"

one

ג'קי בן זקן כעס אתמול (שבת) על החלטתו של ניר קלינגר לא להכליל את מיכאל אוחנה בהרכב הפותח מול מכבי תל אביב, והשניים לא החליפו ביניהם מילה בסיום המשחק באשדוד. במשחקים האחרונים של אשדוד העדיף קלינגר להעלות את אוחנה מהספסל. המהלך הזה השתלם לו כשהקשר הצעיר כבש פעמיים בתוספת הזמן גם בתיקו מול בית"ר ירושלים וגם בניצחון החוץ על הפועל פתח תקוה.

המאמן התלבט לאורך כל השבוע שעבר אם להקפיץ את אוחנה חזרה להרכב או להמשיך לשלוף אותו כג'וקר מהספסל. בסופו של דבר החליט קלינגר שאוחנה לא יפתח, וכשזה נודע לבן זקן כשעה לפני המשחק הוא כעס ואף חשב בתחילה להישאר בביתו, מאחר שהיה חולה מאוד. בסופו של דבר וכדי לא לייצר דרמה גדולה, החליט בן זקן להגיע לאיצטדיון הי"א מספר דקות לאחר שהחל המשחק. בניגוד לדרכו הוא לא עמד בסמוך לקווים וראה את המשחק מחלון משרדו וגם ממסך הטלוויזיה. בסיום המשחק בן זקן וקלינגר לא שוחחו והשניים עזבו את האיצטדיון בלי להחליף מילה ביניהם. קלינגר שנשאל על הכעס של בן זקן בסיום המשחק אמר: "אני אפילו לא יודע על מה מדובר בכלל".

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. ניב אהרונסון
כשנודע לבן זקן שאוחנה לא יפתח הבעלים שקל להישאר בביתו. קלינגר/ניב אהרונסון

בעונה שעברה נרשם נתק בין השניים על רקע דומה, אם כי אז היה מדובר בשחקנים אחרים. בסופו של דבר הם מצאו את הדרך ליישר את ההדורים וקלינגר המשיך לעונה נוספת. בשבועיים האחרונים שוב היתה מחלוקת ביניהם, בעיקר כי בן זקן רוצה לראות בכל משחק את כל השחקנים הצעירים יחד. גם העובדה שקלינגר העדיף להמשיך עם עופר ורטה כמגן ימני ולא מצא לחאתם עבד אלחמיד עמדה קבועה במגרש מה שהוביל לעזיבתו של האחרון, היוותה סוג של מתיחות בין הבוס למאמן. באשדוד מקווים שהמתיחות שהיתה אתמול תסתיים במהרה מאחר שבשורה התחתונה אשדוד רושמת עונה לא רעה בכלל עד כה, גם בליגה וגם בגביע המדינה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס אשדוד חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
עזיבתו גרמה לסוג של מתיחות בין המאמן לבעלים. אלחמיד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully