וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מקווים שפאקו יוכל לעמוד על הקווים בדרבי

25.1.2015 / 8:09

המאמן שהורחק באשדוד עשוי לעמוד לועדת משמעת ביום רביעי, בקבוצתו מאמינים שהתנצלותו תמנע ענישה. המאמן: "לא נתתי לזהבי ובן חיים הוראה להיזהר מצהובים, היה לנו חשוב לנצח במגרש בו לא ניצחנו יותר מארבע שנים"

one

במכבי תל אביב יצאו אמש (שבת) מהאיצטדיון באשדוד אחרי הניצחון 0:1 בתחושה שפאקו אייסטרן שהורחק לא יעמוד בוודאות על הקווים מחרתיים בגביע המדינה מול הפועל אשקלון, אבל היועץ המשפטי של המועדון עו"ד מורן מאירי אמר: "אני בכלל לא בטוח שהרחקה של מאמן היא אוטומטית מהמשחק הבא. אני עוד צריך לעיין לעומק בתקנון, אבל ממה שאני זוכר מאמן שמורחק עומד לוועדת משמעת ורק במקרים חריגים הוא לא יכול לעמוד על הקווים. ממה שראיתי, לא היתה סיבה כל כך חמורה בגינה הוא הורחק, אבל צריך עוד לבחון מה השופט ירשום בדו"ח".

שופט המשחק לירן וקסברגר אמר בצאתו מהאיצטדיון באשדוד: "מאמן מכבי תל אביב הורחק מכיוון שהוא יצא רחוק מהאזור הטכני ובא בטענות בצורה מופגנת לעוזר השופט". יחד עם זה הוסיף וקסברגר דבר שעשוי לסייע מאוד לפאקו: "בסיום המשחק הוא ניגש והתנצל בצורה מאוד מכובדת על התנהגותו". הקוון שבתאי נחמיאס אליו הפנה פאקו את טענותיו מאחר שהיה סבור כי הוא לא הרים דגל לנבדלים ברורים לטובת מכבי תל אביב, אמר בסיום המשחק: "פאקו בא בטענות, אבל לא קילל או ניבל את הפה. הוא מחה ואמר שהיה נבדל וממה שהבנתי בטלוויזיה הוכח שלא היה נבדל".

אם אכן ההרחקה אינה אוטומטית מהמשחק הבא וועדת המשמעת בעניינו של פאקו תיערך ביום רביעי כרגיל, הוא יוכל לעמוד על הקווים מול הפועל אשקלון אבל אז, במידה שיורחק בבית הדין, הוא יחמיץ את הדרבי מה שוודאי מעלה את הטענה כי עדיף לו כבר לרצות את העונש, במידה שיושת עליו, דווקא בגביע מחרתיים. פאקו אמר אמש אחרי המשחק: "כשאתה עושה טעות, אתה קודם צריך להכיר בכך שעשית טעות, אחר כך אתה צריך להתנצל ובסוף, כמו שאני אומר לילדיי, אתה צריך לשאול מה אתה צריך לעשות כדי לתקן".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. ניב אהרונסון
"כשאתה עושה טעות, אתה צריך להכיר בכך, להתנצל ואז לשאול מה צריך לעשות כדי לתקן". פאקו אייסטרן/ניב אהרונסון

פאקו הורחק בעצמו, אבל ערן זהבי וטל בן חיים שעלו לשחק עם ארבעה צהובים, שמרו על עצמם ויוכלו לשחק בדרבי ביום שני הבא. פאקו סיפר כי לא הזהיר אותם לפני המשחק מהצהוב החמישי: "היה לנו חשוב לנצח במגרש קשה בו מכבי תל אביב לא ניצחה יותר מארבע שנים ולא נתתי להם הוראות מיוחדות, כי יש לנו סגל טוב שיכול וצריך להסתדר בכל משחק גם אם שחקן אחד חסר".

פאקו ממשיך להיות מודע לביקורות כלפי משחקה של מכבי תל אביב ובעיקר לעובדה כי הוא לא מעלה חלוצים טבעיים בהתקפה. "איכות ההתקפה היא לא תולדה של כמה חלוצים העלית, אלא עם כמה שחקנים הגעת לכל התקפה", אמר המאמן אמש בצורה פילוסופית. ולמרות זאת אתמול ישבו עדן בן בסט וברק יצחקי על הספסל, כאשר ברק בדש היה ביציע וראדה פריצה נשאר בכלל בבית. העובדה שפאקו ממשיך עם זהבי כחלוץ הבודד עלולה לייצר התמרמרות אצל החלוצים ואת הפנים העגומות של בן בסט כאשר נכנס כמחליף רק בתוספת הזמן ניתן היה לראות בקלות מהיציע.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
קשר מכבי תל אביב טל בן חיים. ניב אהרונסון
לא קיבלו הוראות מיוחדות. טל בן חיים/ניב אהרונסון

בן בסט, כך מספרים, שוב מאוכזב מאוד מהקרדיט הדל לו הוא זוכה. בשבוע שעבר פרסמנו כי בחלוץ מתעניינות קבוצות מסין שעשויות להציע לו חוזה גבוה יותר מזה שהוא משתכר במכבי תל אביב. הצעה רשמית עדיין לא הועברה למכבי תל אביב, אבל אם תגיע כזו אחת בחלון ההעברות הנוכחי לא בטוח שהאלופה תעמוד בדרכו של בן בסט.

ג'ורדי קרויף לא נכח אתמול במשחק, מה שגרר התעסקות באפשרות כי טס לחו"ל כדי לסגור עם שחקן חיזוק. בסופו של דבר התברר כי קרויף המריא בשל עניינים אישיים. פאקו, כך הוא מצהיר שוב ושוב, לא מחכה לחיזוק: "אני מרוצה מהסגל שלי. יש עדיין זמן עד ה-5 בפברואר, אבל אני מרוצה ממי שיש לי". כשנשאל פאקו האם הוא מעדיף להישאר בסגל הנוכחי מכיוון שגם כך יש לו כאב ראש בכל שבוע לבחור שמונה עשרה שיתלבשו, הוא השיב: "לי זה יהיה קל אם יהיו לי עוד שחקנים. לשחקנים שיש היום יהיה יותר קשה אם יבואו עוד שחקנים בלי שאחרים יעזבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully