וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בהפועל חיפה: "זו שערורייה שפגעה בנו, אבל תפגע בשופט יותר"

25.1.2015 / 7:08

בהפועל חיפה מתקשים להירגע מההחלטה של השופט שמואלביץ' לפסול את השער לאושרי רואש: "הוא שרק אחרי הבעיטה, הוא לא ידע מה לעשות". אכזבה ודאגה מהיכולת

one

בהפועל חיפה מסרבים להירגע מההחלטה של השופט איתן שמואלביץ' אתמול (שבת) שלא לאשר את השער של אושרי רואש במשחק מול מכבי פתח תקווה. השופט קבע שאחרי הפנדל המוחמץ של זרקו קוראץ' הסתיים הזמן החוקי של המשחק, ולכן השער של אושרי רואש מהריבאונד אינו חוקי.

עימות בין שחקני מכבי פתח תקוה לשחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
עימות בין שחקני מכבי פתח תקוה לשחקני הפועל חיפה/קובי אליהו

בקבוצה יחליטו היום אם להגיש ערעור נגד התוצאה, למרות שגם במועדון מבינים שהסיכויים לשנות את ההחלטה הם אפסיים. בחיפה תוקפים בחריפות את שמואלביץ' וטוענים שהשופט שרק לסיום אחרי שרואש בעט את הכדור לרשת. "מי שראה את השידורים החוזרים בטלוויזיה ראה ששמואלביץ' לא ידע מה לעשות", אמר שחקן בחיפה, "הוא שרק אחרי שאושרי בכלל בעט את הכדור. לא ברור מה הוא ניסה לעשות אבל זו שערורייה שפגעה בנו מאוד. לדעתנו היא תפגע בו הרבה יותר".

גם בהנהלה זעמו. "שמואלביץ' אולי הכריע אם הפועל חיפה תהיה בפלייאוף העליון או לא", אמרו גורמים המקורבים להנהלת המועדון, "בליגה כזו צפופה שתי נקודות יכולות להיות משמעותיות מאוד. יש תחושה שהוא לא היה סגור על הפנדל מההתחלה ואולי הוא ניסה לתקן. זו פשוט שערורייה. הוא אמר לשחקנים ולהנהלה בסוף המשחק שהוא אמר לעצמו שאחרי הפנדל הוא שורק בכל מקרה. אם זה ככה, אז למה הוא לא ביקש מהשחקנים ללכת אחורה והשאיר רק את הבועט מול השוער? הרי השחקנים, גם אלו של פתח תקוה, עמדו ליד הרחבה במטרה להיכנס לרחבה ולהרחיק כדור אם השוער יהדוף. אז שאף אחד לא יבלבל במוח ויגיד פתאום שהשופט רצה מראש לשרוק לסיום אחרי הבעיטה".

מלבד הכעס הגדול על השופט, בחיפה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה. התחושה היא שלמרות החמצת הפנדל, גם הנקודה שהוציאה חיפה לא הייתה מוצדקת. בקבוצה מקווים שכבר בשבוע הבא השחקנים יחזרו לכושר הטוב שלהם מהחודש האחרון.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה שוקלת לערער. באיגוד השופטים הודו: שמואלביץ' טעה

לכתבה המלאה
מאיר בן מרגי עוזר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
רגעים קשים שמחזקים את המועדון. בן מרגי/קובי אליהו

"זו הרגשה לא נעימה כשאתה מבקיע שער ניצחון ולוקחים לך אותו, בייחוד שחיכיתי הרבה זמן לגול הזה, אבל יחד עם זאת לא היינו טובים, ולדעת להוציא נקודה זו גדולה של הקבוצה", אמר רואש, "עם כל החמצת הפנדל, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה. באנו אחרי משחק טוב נגד קרית שמונה ולא הוצאנו שם נקודה אפילו, והיום במשחק פחות טוב כן הוצאנו נקודה. אז משבוע לשבוע אנחנו מבינים שהליגה מאוזנת וצריך לדעת לא להפסיד".

על כך שבן מרגי עמד על הקווים אמר רואש בגלל פטירתה של אמו של ראובן עטר: "קודם כל אנחנו משתתפים בצערו של ראובן. במועדון בריא יודעים להתמודד גם עם רגעים כאלה וזה יחזק אותנו". סטיבן כהן שהוחלף במחצית הראשונה סובל מכאבים ולפי ההערכה הראשונית מדובר במתיחה חזקה בשריר. השבוע תתברר חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully