וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "אני אעשה כל מה שהקבוצה צריכה. שמח שניצחנו"

24.1.2015 / 22:09

גארד הפועל חולון חגג שיא קריירה של 24 נקודות בניצחון על נס ציונה. חסין: "באנו בגישה אחרת". זילברשטיין: "קרייג לא מספיק נגע בכדור ברבע הרביעי, היינו צריכים להמשיך ללכת עליו"

one

הפועל חולון חזרה למסלול הניצחונות הערב (שבת) אחרי שגברה בביתה על עירוני נס ציונה 76:79. גיבור הניצחון היה שלומי הרוש, שקלע שיא קריירה של 24 נקודות. "אם זה שלא פתחתי עזר לי? לא בטוח", אמר שלומי הרוש בסיום המשחק. "אני אעשה כל מה שהקבוצה צריכה, עשיתי את זה שנתיים טוב מאוד, שמח שניצחנו. אלו מסוג המשחקים שכמו משחקי פלייאוף, קבוצות שלמעלה קשה ליצור מולם מומנטומים, המון עבירות ואגרסיביות קשה, שמח שניצחנו, הדרך לא חשובה".

שלומי הרוש שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הרגיש בפלייאוף. שלומי הרוש/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "זה היה משחק פלייאוף טיפוסי, במשחקי פלייאוף היופי הוא לא הצד החזק, הרבה לב ונשמה, הרבה הקרבה, לפעמים צריך לדעת לנצח משחקים גם הדברים לא הולכים לפי איך שתכננת, לא תכננו שקרייג סמית' יקלע 30, אבל רצינו לעצור את טפירו. מגיע קרדיט לכולם, ג'ורדן טיילור ושלומי הרוש הראו לב ונשמה. משחקים כאלה מוכרעים על מי רוצה יותר, ואנחנו רצינו יותר".

"אני לא מסתכל על הטבלה, הליגה השנה היא מאוד ארוכה, שלושה סיבובים מלאים והכל יכול לקרות, קבוצות מתחזקות", הוסיף חסין. "אחד הדברים שאמרתי לחבר'ה השבוע זה בואו נהיה אחרת, נסתכל על התהליך, נראה איך אנחנו מראים שאנחנו עושים שינויים תוך כדי תנועה. באנו בגישה אחרת מאיך שבאנו נגד ראשון לציון". חולון קלעה 13 מ-30 מקו העונשין וחסין התייחס לנתונים הגרועים: "לא מכיר שחקן שרוצה להחטיא מהקו, אבל לפעמים שאתה משחק חזק ואגרסיבי אתה מאבד תחושה של הכדור, שחקנים מסתכלים על הסטטיסטיקה, יבואו ויזרקו יותר. בשבוע שעבר עשינו 1 מ-17 לשלוש, והיום עשינו קצת יותר טוב".

עוד באותו נושא

הפועל חולון ניצחה את עירוני נס ציונה 76:79

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון אלעד חסין. ברני ארדוב
"אחד הדברים שאמרתי לחבר'ה השבוע זה בואו נהיה אחרת". חסין/ברני ארדוב

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "רמת הביצוע שלנו בהתקפה ברבע הרביעי לא הייתה טובה, לקחנו זריקות לא טובות, קרייג לא מספיק נגע בכדור ברבע הרביעי, הוא השפיע על המשחק לפני זה והיינו צריכים להמשיך ללכת עליו ביתר תקיפות, שם נפלנו. השליטה בקצב הייתה מפתח גדול במשחק הזה, יש שני מצבים בהתקפה, או התקפה מהירה או עומדת, ולא לקחת זריקות ביניים, זה קרה יותר מדי פעמים בחצי הראשון. ידענו להתגבר על זה וברבע הרביעי קיבלנו החלטות לא טובות.
אני מעדיף עודף אגרסיביות על חוסר אגרסיביות, מעדיף להתמודד עם זה מאשר מה שעשינו ביום שני. אני לא חושב שהקטע ההגנתי זה מה שפגע בנו היום".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
"ברבע הרביעי קיבלנו החלטות לא טובות". זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully