וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "חש אשמה ובושה, אבל שמח בשביל בראדפורד"

צ'לסי שמטה 0:2 ביתי והפסידה 4:2 מול הקבוצה מהליגה השלישית. סגן יו"ר המנצחת: "רוצה לקבל את יונייטד". במפורד, שכבש בניצחון של בורו על סיטי: "נהניתי יותר מאשר בהופעה של בון ג'ובי"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
שמר על ג'נטלמניות. מוריניו/GettyImages

צ'לסי רשמה הערב (שבת) את אחד ההפסדים המביכים שלה בשנים האחרונות. הבלוז שמטו יתרון 0:2 ביתי מול בראדפורד סיטי מליג 1 (הליגה השלישית בהיררכיה באנגליה) בדרך להפסד 4:2 בסטמפורד ברידג'. לא רק מוליכת הפרמיירליג אכזבה, אלא גם סגניתה מנצ'סטר סיטי פישלה בענק. הקבוצה של מנואל פלגריני הפסידה בבית 2:0 למידלסבורו השנייה בליגת המשנה, על אף שעלתה בהרכב חזק מאוד עם דויד סילבה, סרחיו אגוארו, וינסנט קומפאני, פרננדיניו ואחרים.

ז'וזה מוריניו, שלראשונה בקריירה שלו ספג רביעייה ביתית, נשמע מאוכזב במיוחד בסיום. הפורטוגלי אמר במהלך השבוע שזו תהיה בושה אם צ'לסי תפסיד לבראדפורד ולא חזר בו לאחר ההפסד. "אני חוזר על המילה שאמרתי אתמול לגבי האפשרות שנפסיד - זו בושה", הודה המיוחד, "זו בושה ספורטיבית, אבל זו בושה. מצד אחד, זה היופי בכדורגל והיופי בגביע האנגלי. זה קורה בגביע האנגלי יותר מאשר בכל מדינה אחרת, אבל מצד שני אני מרגיש אשמה ובושה ואני חושב שהשחקנים צריכים להרגיש בדיוק באותה צורה". אגב, ההפסד של צ'לסי היה הראשון שלה מול קבוצה מליגה נחותה בבית אחרי יותר מ-20 שנה.

מוריניו החמיא ליריבה ולמנג'ר שלה פיל פרקינסון: "ברגע זה, אני מרגיש מאושר בשביל בראדפורד. אני יכול למצוא בתוך ההרגשה הרעה שלי את המקום לשמוח בשבילם. אני כן. אני יודע שבהיסטוריה של הגביע זה קורה לכל קבוצה מדי פעם. בשבילי זו הפעם הראשונה שבה אני מפסיד לקבוצה מליגה נחותה ואני חושב שזה בלתי מתקבל על הדעת להפסיד כך".

שוער צ'לסי פטר צ'ך אמר: "כשהיינו ב-0:2 חשבתי שזה יתרון משמעותי, אבל אולי זה היה יתרון קצת משקר מפני שכבשנו מכלום ולהם היו הזדמנויות לפני כן. ידענו שיהיה משחק קשה וברגע שהם כבשו את השוויון, איבדנו שליטה על המשחק ועל מה שרצינו לעשות. הם התלהבו ורצו יותר. זו הייתה שבת שחורה עבור קבוצות הפרמיירליג. בכל שנה אתה יכול לראות תוצאות כאלה בגביע האנגלי ובגלל זה הוא מיוחד כל כך".

המנג'ר המנצח פיל פרקינסון אמר: "ב-20 הדקות הראשונות היינו בסדר, אבל אז ספגנו את השער הראשון ונתנו להם במתנה את השני. השער שכבשנו לפני הירידה למחצית החדיר בנו אמונה ובמחצית השנייה הצלחנו להשתלט על המשחק. אנחנו במיטבנו כשאנחנו עושים את זה, והדרך בה הקבוצה שיחקה הייתה פשוט נהדרת. העובדה שתקפנו לשער מאחוריו ישבו האוהדים שלנו במחצית השנייה עזרה לנו מאוד, הם גרמו לנו להרגיש כמו במשחק בית. זה היה כמעט סוריאליסטי אחרי השער הרביעי. לקח קצת זמן עד שהצלחנו להבין מה שעשינו.

"אני חושב שהגנו בצורה נהדרת, שיחקנו נגד שחקנים ברמה הגבוהה ביותר היום ועמדנו במשימה. אחרי המשחק ז'וזה מוריניו נכנס לחדר ההלבשה שלנו ולחץ את הידיים לכל השחקנים ולאנשי הצוות, הוא החמיא לנו מאוד על הדרך בה שיחקנו. אני בטוח שנחגוג עם כוסית או שתיים הלילה. אני רוצה שזה ישקע לאט, שנהנה מהרגע".

סגן יו"ר בראדפורד מארק לואן נשמע מבולבל ובטירוף מוחלט בסיום: "בדיוק ניצחנו את ברצלונה, ניצחנו קבוצה ברמה של ברצלונה. חכו שתראו את השער הרביעי, תחשבו שאנחנו צ'לסי! אתם צריכים להראות אותנו ב"match of the day" כל הזמן, כי אנחנו כובשים שערים. היום הצלחנו להתאזן אחרי שבזבזנו מיליון ליש"ט יותר מהתקציב שלנו בקיץ. הלוואי שנקבל את מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הבא. פיל פרקינסון ירש את הסגל הכי גרוע שהיה לנו פה אי פעם. אני צופה בקבוצה מאז 1964. כשהוא הגיע, אמרנו לו שיש לו את הסגל הגרוע ביותר שהיה לנו פה אי פעם. התפקיד הראשון שלו היה להשאיר אותנו בליגה, ועכשיו תראו איזו התקדמות עשינו".

שחקני בראדפורד חוגגים. GettyImages
טירוף בבראדפורד/GettyImages

גם בסיטי נשמעה אכזבה עצומה. המנג'ר מנואל פלגריני אמר: "הגענו לחמש או שש הזדמנויות מצוינות לפני שספגנו, להם לא הייתה הזדמנות אחת. אז ספגנו שער קל מאוד, והמשחק השתנה. היינו עצבניים ולחוצים, ומידלסבורו קבוצה שעובדת היטב, לכן היא במקום השני בצ'מפיונשיפ. היו להם הזדמנויות לכבוש שערים נוספים והגיע להם לנצח.

"עכשיו, אנחנו צריכים להמשיך קדימה בפרמיירליג ובליגת האלופות. רציתי להמשיך בכל המסגרות, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במה שנשאר. עכשיו יש לנו משחק קשה מאוד מול צ'לסי, אנחנו צריכים לסגור פער של חמש נקודות". פלגריני נשאל האם הנסיעה לאבו דאבי במהלך השבוע גרמה נזק לקבוצה: "לא, אני לא חושב שזה גרם נזק. זה קל להשתמש בזה כתירוץ, אבל אני לא חושב שזה היה המקרה".

בלם ריאל מדריד האגדי ומי שהיה עוזרו של מוריניו בריאל, אייטור קראנקה, אמר: "אני לא יכול למצוא מילים כדי לתאר את התחושות שלי היום. אני כל כך גאה בשחקנים, בקהל, באוהדים, בצוות המקצועי של המועדון. לסיטי היו הרבה הזדמנויות בהתחלה והייתי מודאג מזה, כי יש לה איכות. תמיד היא מהווה סיכון התקפי, וזה היה המשחק השלישי שלנו בתוך שבוע. יכולנו לנצח ביותר משני שערים כי שיחקנו מסודר ובצורה איכותית מאוד בהתקפה. אבל 0:2 זה לא רע".

פטריק במפורד, שכבש ובישל, אמר: "זו הפעם הראשונה שחזרתי לכאן אחרי שהיו לי שני כרטיסים להופעה של בון ג'ובי לפני שנתיים פה. אבל די נהניתי גם היום. זה יום בלתי נשכח בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו. עברנו מבחנים קשים, השוער היה מצוין ושמר אותנו במשחק. השערים הקשים הם אלה שאני אוהב. אני חושב שכקבוצה היינו נהדרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פטריק במפורד שחקן מידלסבורו מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
נהנה כמו בהופעה של בון ג'ובי? במפורד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully