וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "זו הפעם הראשונה שלי בקריירה שמרחיקים אותי"

24.1.2015 / 19:41

מאמן מכבי תל אביב התייחס להחלטה של וקסברגר לשלוח אותו החוצה, ואמר: "אולי הייתי צריך לשלוט בעצמי ולהישאר יותר רגוע". מיטרוביץ': "הכי חשוב שניצחנו". קלינגר: "אנחנו מרגישים פראיירים. הפסדנו בצורה אכזרית"

one
קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ' חוגג שער. ניב אהרונסון
שער ראשון שלו העונה. מיטרוביץ'/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב הצליחה לסלק הערב (שבת) מדרכה את הנאחס הגדול באצטדיון הי"א, והשיגה 0:1 על מ.ס. אשדוד בדרך לניצחון ראשון בעיר הדרומית אחרי למעלה מארבע שנים. שער נהדר של ניקולה מיטרוביץ' בדקה ה-39 החזיר את הצהובים, לפחות זמנית, למקום הראשון. אשדוד סיפקה אמנם מספר החמצות, אבל חואן פאבלו הציל את האלופה.

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. ניב אהרונסון
"אני אף פעם לא מדבר על שופטים, בטח לא עכשיו". פאקו אייסטרן/ניב אהרונסון

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב, סיכם: "הייתה לנו מחצית פנטסטית, שלטנו, יצרנו מצבים. אני מרוצה מהמשחק, כי זה מגרש קשה לשחק בו. הם הפסידו רק בשני משחקים בשמונת המשחקים האחרונים. אני חושב שהניצחון במגרש הזה נותן לנו דחיפה גדולה. מה שחשוב זה שנמשיך לנצח משחקים כדי להיות מועמדים לזכות באליפות".

פאקו שהורחק במהלך המשחק התייחס להחלטה של השופט לירן וקסברגר, ואמר: "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שמרחיקים אותי. אני אף פעם לא מדבר על שופטים, בטח לא עכשיו. אולי הייתי צריך לשלוט בעצמי ולהישאר יותר רגוע".

ניקולה מיטרוביץ': "זה השער הראשון שלי, אני חושב שמה שהכי חשוב זה הניצחון. לא ניצחנו כאן ארבע שנים, ובפעם האחרונה עשינו כאן תיקו והודחנו גם מהגביע. אני שמח עבור הקבוצה ועבורי כי זה חשוב מאוד. אנחנו חייבים לשחק טוב עד סוף העונה, וזה בלי קשר לקרית שמונה או הפועל באר שבע. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים, זה מאוד פשוט".

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. ניב אהרונסון
"השחקנים שלי יכולים לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה". ניר קלינגר/ניב אהרונסון

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד: "אנחנו מרגישים פראיירים, לא קצת. אני בעיקר מתייחס להזדמנויות שהיו לנו, והיו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח את מכבי ובגדול. זה סיפור המשחק הזה. סגרנו אותם טוב, וזה לא קל. צריך לשפר את זה, ואמרתי את זה גם בשבוע שעבר. כשהחמצנו שש פעמים מול השער, אמרתי שזה מסוכן להתבסס על זה והיום קיבלתי שוב חיזוק לעניין הזה. אני שמח שהקבוצה רצה, מניעה כדור, לא נבהלת ולא מחפשת לברוח ממכבי ורק לשמור עליה. זה הנשק שלנו ואנחנו חייבים להשתמש בזה.

"מכבי כבר הייתה עייפה בהגנה, וראינו את זה במצבים של ירו בלו", המשיך המאמן. "בלי להבקיע, אי אפשר לנצח ואי אפשר גם לעשות תיקו. אני מסתכל על הדברים בפרמטרים של כדורגל. אני מסתכל על קבוצה שמשחקת כדורגל ולא מחפשת לגנוב את התוצאה לצד טקטיקה וצעירים. הפסדנו בצורה אכזרית למכבי היום, אבל השחקנים שלי יכולים לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה".

ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully