וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב חילצה 1:1 ממאלי, תיקו בין קמרון לגינאה

הפילים פיגרו מהדקה השביעית בעקבות שער מצוין של בקארי סאקו והיו על סף הפסד, אבל מקס גראדל הציל אותם עם שוויון בדקה ה-87. קמרון וגינאה נפרדו ב-1:1, ההכרעה תעבור למחזור הסיום ברביע

בקארי סאקו שחקן נבחרת מאלי (מימין) עם סמבו יטבארה. AP
יצרו יחד שער מצוין. הכובש בקארי סאקו, מימין, לצד סמבו יטבארה/AP

חוף השנהב, אלופת אפריקה 1992 ופיינליסטית 2012, ממשיכה לקרטע. הערב (שבת) חילצו הפילים 1:1 דרמטי ממאלי ולשתי הנבחרות שתי נקודות אחרי שני משחקים בבית ד'. מגמת התיקו נמשכה כשקמרון וגינאה נפרדו ב-1:1 ואחרי שני מחזורים אף משחק עדיין לא הוכרע - כולם הסתיימו ב-1:1.

חוף השנהב - מאלי 1:1

החיים קשים ללא דידייה דרוגבה. אחרי התיקו המאכזב נגד גינאה והרחקתו של ז'רביניו עד סיום שלב הבתים, הרווה רנאר קיווה לראות יכולת משופרת משחקניו, אך יאיא טורה, ווילפריד בוני, סיידו דומביה ויתר הכוכבים נראו רע ובקושי הוציאו נקודה. שער היתרון של מאלי הגיע בדקה השביעית, כשסמבו יטבארה העביר כדור מצד ימין ובקארי סאקו ירה בשמאל כדור חד אל הרשת. חוף השנהב לחצה, ורק בדקה ה-87 המחליף מקס גראדל הצליח להשוות בבעיטה מ-10 מטרים פנימה ולשמור על הסטטוס-קוו בבית ד'.

בנג'מין מוקנדג'ו שחקן נבחרת קמרון. AP
כבש שער מקרן שלא הספיק לניצחון. מוקנדג'ו/AP

קמרון - גינאה 1:1

שני מחזורים חלפו בבית ד', ארבעה משחקים שוחקו ועדיין אין הכרעה בבית התיקו. הקמרונים הפייבוריטים עלו ליתרון כבר אחרי 12 דקות משער נדיר של בנג'מין מוקאנג'ו שסובב כדור קרן פנימה. גינאה לחצה ואיברהימה טראורה שחקנה של מנשנגלאדבך כבש את השוויון עם בעיטה שטוחה בדקה ה-42. ההכרעה בבית הזה תתנקז ליום רביעי. קמרון תפגוש את חוף השנהב לקרב מסקרן מאוד וגינאה תפגוש את מאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully