וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "ההצבעות לאולסטאר מביכות, השיטה לא עובדת"

הבעלים של דאלאס התלונן לאחר שכמות ההצבעות נחשפה והראתה שסטפן קרי, שהגיע ראשון, קיבל רק כמיליון וחצי קולות: "זה פשוט לא מעניין את הקהל". ומה דוראנט חשב על השארתו מחוץ לחמישיית המערב?

מארק קיובן הבעלים של דאלאס מאבריקס. AP
דורש שינוי. קיובן/AP

משחק האולסטאר של ה-NBA קרב ובא. ניו יורק תארח השנה את סוף השבוע החגיגי וגדוש הכוכבים, בין ה-13 ל-15 בפברואר. אלא שיש כאלה שלא ממש מרוצים משיטת בחירת השחקנים למשחק.

שלשום הוכרזו החמישיות של המזרח והמערב, כאשר סטפן קרי מגולדן סטייט זכה למירב הקולות ואחריו, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, קובי בריאנט ופאו גאסול. מי שהתלונן על הבחירות היה הבוס של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן.

קרי, שכאמור סיים ראשון, קיבל בסך הכול מיליון וחצי קולות וקיובן אמר על כך: "זה שום דבר. מעט מדי. מספר כזה נמוך, בהתחשב בכל הדרכים שהיו לאוהדים להצביע, באתר או בטוויטר, זה ממש מביך. תחשבו על זה. מכל האנשים שהולכים למשחקים או רואים אותם בכל רחבי העולם, לקבל מיליון וחצי קולות במקום הראשון מראה שהשיטה לא עובדת. זה פשוט לא מעניין את הקהל".

קיובן הציע שמי שיבחרו את החמישיות לאולסטאר יהיו המאמנים או הג'נרל מנג'רים, שבוחרים בכל שנה את השחקנים המחליפים. הוא גם היה שמח לראות את הסגלים מתרחבים מעט, כאשר כיום לכל קבוצה יש תשעה מחליפים.

ובינתיים, ה-MVP המכהן קווין דוראנט, שבימים אלה מתאושש מהפציעה הארוכה שעבר, לא מתרגש מהעובדה שהוא לא נכלל בחמישייה של המערב הפעם: "אני לא צריך את ההצבעות לאולסטאר כדי לתת לי חוות דעת על היכולות שלי כשחקן. אני תמיד מלא במוטיבציה. כבר שיחקתי באולסטאר בעבר ועשיתי דברים בליגה הזו". דוראנט קיבל השנה רק 545,226 קולות, כמעט מיליון פחות מאשר בשנה שעברה, אז סיים שני בהצבעות אחרי לברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully