וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 24.1

מוחמד סלאח בדרך לאיטליה למרות התנגדות יהודי רומא, חוזה גדול בריאל מדריד, ליברפול מאריכה את החוזה של קוטיניו ונמצאת בתחרות עם ארסנל על שוער, ומי דחה את פאטו? החלון מתחיל להיסגר, כל השמועות וההעברות

לוקאס סילבה שחקן קרוזיירו. GettyImages
מברזיל לספרד, לחמש שנים לפחות. לוקאס סילבה/GettyImages

* החתימה של קשר קרוזיירו לוקאס סילבה בריאל מדריד סופית, וכעת מתברר גם גובה החוזה. על פי "מארקה", סילבה בן ה-21 חתם עד 2020, וסכום העברתו עומד על כ-14 מיליון יורו.

* קשר-חלוץ נבחרת סקוטלנד, שון מאלוני, עוזב את וויגאן מהצ'מפיונשיפ ומצטרף לשיקגו פייר מה-MLS.

* אלברו פריירה, שחזר לאינטר מהשאלה בסאו פאולו, הושאל לקבוצה אחרת בדרום אמריקה: אסטודיאנטס הארגנטינאית. הוא אמור לחזור לנראזורי בסוף יוני.

* בוקה ג'וניורס רכשה מקטאניה האיטלקית את המגן הימני הארגנטינאי ג'ינו פרוצי. המחיר: 3.2 מיליון יורו.

* הפעילות בארגנטינה לא נגמרה שם וגם ריבר פלייט שלפה את פנקס הצ'קים והתחזקה. היא שילמה לדנוביו האורוגוואית 1.3 מיליון יורו על הקשר בן ה-24, קמילו מאידנה.

* מרסלו לארונדו, חלוצה הארגנטינאי של טורינו, חזר לארצו ועבר בהשאלה לטיגרה.

* פאלרמו השאילה ללידס את הבלם סול במבה. השחקן בן ה-30 חוזר לאנגליה אחרי ששיחק בעבר שנה וחצי בלסטר סיטי.

* פיורנטינה השאילה לאמפולי את קשר נבחרת אוסטרליה, ג'ושוע ברילנטה. תקופת ההשאלה היא לשנה וחצי ולאמפולי אופציה לרכוש אותו בסופה.

שחקן באזל מוחמד סלאח לוחץ יד לשחקן מכבי תל אביב יואב זיו. ברני ארדוב
יהודי רומא לא שוכחים. מוחמד סלאח מוותר על לחיצת יד עם יואב זיו/ברני ארדוב

שמועות

* בברזיל מופתעים: אף קבוצה באירופה לא רוצה את אלשנדרה פאטו? חלוץ מילאן לשעבר שחזר הביתה ושיחק בקורינתיאנס בשנה האחרונה, מעוניין לשוב לאירופה, אבל על פי הדיווחים נדחה שוב ושוב. מארסיי ויתרה על האופציה, שתי איטלקיות לא התלהבו ואפילו ק.פ.ר דחתה בנימוס. הארי רדנאפ הסביר: "הוא שחקן טוב ואני לא רוצה לנהוג בו בחוסר כבוד, אבל זה לא סוג השחקן שאנחנו מחפשים. הוא לא מתאים לנו". כרגע, פאטו בן ה-25 נשאר עם אופציות מהמפרץ הפרסי בלבד.

* לאחר הדיווחים על מגעים בין צ'לסי לרומא, על פי התקשורת האיטלקית סיכמו הכחולים על העברתו של החלוץ המצרי מוחמד סלאח לאיטליה, כשלרומא יש אופציית רכישה בסכום של 17 מיליון יורו. מי שהביעו התנגדות פומבית לעסקה הם יהודי רומא. "אנחנו יהודים שאוהדים את רומא, אבל איך אנחנו יכולים לתמוך באנטישמי?", תהה ויטורי פאבונצ'לו, נשיא מכבי איטליה, כשהוא מתייחס לסירובו של הקשר המצרי ללחוץ יד לשחקני מכבי תל אביב כאשר שיחק בבאזל. "לא לסלאח ברומא - אין כאן מקום לגזענים".

* ווסטהאם משוכנעת כי תנחית באפטון פארק את קשר מנצ'סטר יונייטד דארן פלטשר, שעשוי להגיע בהשאלה.

* ליברפול צפויה לחתום על חוזה חדש ל-4.5 שנים עם פליפה קוטיניו.

* ארסנל בודקת את האפשרות לצרף את שוער פיורנטינה נורברטו נטו. גם ליברפול עוקבת בעניין. התותחנים גם הציעו לדורטמונד חמישה מיליון יורו על קווין גרוסקרויץ.

* קשר דינמו זאגרב ונבחרת קרואטיה, מרצלו ברוזוביץ', מתקרב לאינטר. באנגליה נטען שהוא ויתר על הצעות של קבוצות מקומיות בגלל שהוא מעדיף את הנראזורי.

* חלוץ סאות'המפטון, ג'יי רודריגז, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי. יחד עם זאת, אלופת אנגליה תמשיך להתלבט עד הקיץ ותעקוב אחר ההחלמה שלו אחרי שהוא עבר פציעה קשה.

* קשר-חלוץ שחטאר דונייצק, דוגלאס קוסטה, הוזכר באנגליה כמועמד לצ'לסי. בראיון בברזיל הוא אמר: "לשחק בצ'לסי? זה יהיה חלום".

* עאדל טאארבאט לא רצוי ב-ק.פ.ר ומוצע לכל קבוצה שתסכים לעמוד בשכר שלו או לפחות בחלקו. באיטליה מספרים שטורינו בוחנת את האפשרות לשאול את הקשר המרוקאי.

* באנגליה מדווחים שליברפול קרובה לסגור את העברתו של קשר פ.ס.ז' איזיקייל לאבצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully