וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קובי בריאנט סובל מקרע בכתף ולא ישוב לשחק העונה

כוכב הלייקרס נפצע בהפסד לניו אורלינס, ובארצות הברית טוענים כי ייאלץ לעבור ניתוח שיסיים עבורו את 2014/2015. הפרישה בדרך? הבלאק ממבה התלוצץ: "זה מה שקורה כשאני מוסר יותר מדי"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
נקווה לראות אותו בעונה הבאה, חזק מתמיד. קובי/AP

החששות של אוהדי לוס אנג'לס לייקרס התממשו הערב (שישי), כאשר דיווחים בארצות הברית גורסים כי קובי בריאנט לא ישוב לשחק כדורסל העונה. הכוכב המזדקן שנפצע בהפסד לניו אורלינס ביום רביעי סובל מקרע בכתף, והלייקרס, שממילא לא קרובים אפילו לתמונת הפלייאוף, לא צפויים לסכן אותו בשארית העונה. מי יודע, אולי העובדה שיישב בצד רק תעזור להם להשיג בחירת דראפט גבוהה יותר.

"זה מה שקורה כשאני מוסר יותר מדי", התלוצץ קובי בחשבון הטוויטר שלו הערב, אך ספק גדול אם בריאנט, שנחשב אולי לשחקן התחרותי ביותר בליגה, מרוצה מההתפתחות האחרונה. ברשת 'יאהו' טוענים כי במועדון עדיין לא החליטו באופן סופי האם לשלוח את בריאנט לניתוח, שיגמור עבורו את העונה, או להמתין. החלטה סופית צפויה בסוף השבוע. לנו לא נותר אלא לקוות שבין אם ישוב העונה או בעונה הבאה, קובי לא יחליט שהפציעה הזו היא הקש ששבר את גב הגמל, ויחליט לסיים את הקריירה המפוארת שלו.

העונה הנוכחית לא פשוטה, הן עבור בריאנט והן עבור הלייקרס, שנמצאים במאזן 31:12 מביך והפסידו את כל ששת המשחקים האחרונים שלהם. הגארד בן ה-36, שמול הפליקנס סיים עם 14 נקודות ושבעה ריבאונדים, פספס העונה כבר מספר משחקים ומחזיק בממוצע של 22.3 נקודות למשחק, אבל קולע רק ב-37.3 אחוז מהשדה ו-29.3 אחוז מחוץ לקשת, נמוך משמעותית מממוצעי הקריירה שלו.

המשמעות הישירה היא כמובן שקובי לא יוכל לקחת חלק במשחק האולסטאר הקרוב, אף שאמור היה לפתוח בחמישייה, ואדם סילבר הוא זה שאמור לבחור את השחקן שיחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully