וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מאושרת: אימון שאמפרט אמור לשחק לראשונה העונה

הגארד שהגיע בטרייד מהניקס ושיחק לאחרונה לפני חודש וחצי החלים מפציעה בכתף וצפוי להתלבש מול שארלוט. לברון: "מאוד אוהב את האינטנסיביות שלו בהגנה". ג'יי אר סמית': "הוא שומר אדיר"

שחקן ניו יורק ניקס אימון שאמפרט. GettyImages
יוסיף המון הגנה בקו האחורי. שאמפרט/GettyImages

קליבלנד תנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לחמישה הלילה (בין שישי לשבת), כשיפגשו קבוצה נוספת שנמצאת בכושר טוב מאוד במזרח - שארלוט, שמגיעה עם רצף בן שלושה ניצחונות. בעוד ההורנטס יחסרו בעיקר את כוכבם הגדול אל ג'פרסון, הקאבלירס צפויים לקבל לראשונה העונה את אימון שאמפרט, מה שמעודד מאוד את כל הנוגעים בדבר.

הגארד בן ה-24 שהגיע עם ג'יי אר סמית' בטרייד מניו יורק שיחק העונה 24 פעמים בלבד, ולא עלה לפרקט מאז אמצע דצמבר, אז נפצע בכתפו השמאלית. הלילה הוא אמור להתלבש לראשונה ולהוסיף לדיוויד בלאט המון הגנה בקו האחורי - דבר אותו הקאבס בהחלט צריכים. "הוא בסופו של דבר יפתח בחמישייה", כתב בוב פינן ב'ניוז הראלד'. "בלאט ככל הנראה ישאיר את ג'יי אר סמית' בחמישייה בינתיים ויכניס את שאמפרט לאט. אם יתלבש היום, לבלאט תהיה החלטה קשה בנוגע למי לא יתלבש. זה כנראה יהיה אחד הוותיקים - ג'יימס ג'ונס או מייק מילר.

"אני מאוד אוהב את האינטנסיביות שלו בהגנה", אמר לברון ג'יימס על חברו החדש. "הוא מביא למשחק המון פיזיות. בכל פעם שמישהו כמוהו שומר עליך, אתה צריך להגן על הכדור ולדעת שהוא על הפרקט אחרת הוא יחטוף לך אותו. הוא מתחרה עיקש, ואני שמח שהוא חוזר".

ג'יי אר סמית', ששיתף עם "שאמפ" פעולה בניקס, הוסיף: "ביום שפגשתי אותו, הבנתי מי הוא. כולם יודעים שהוא שומר אדיר. הוא אתלטי, הוא יכול לרוץ, הזריקה לו השתפרה מאוד, יש לו המון התקפה. בצד אחד הוא ינעל אותך, ובצד השני הוא יגרום לך לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully