וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל רעננה: הופעת בכורה לשובל גוזלן

החלוץ שהגיע מהפועל תל אביב יפתח בחלק הקדמי לצד וואקמה וצ'אם. במארחת יודעים: "אם לא ננצח, יהיה כמעט בלתי אפשרי להישאר". אבידור בחוץ, משען בספק (שבת, 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* למעט שתי המובילות, ספגה הפועל רעננה הכי מעט שערים (15) מבין שאר קבוצות ליגת העל.

* מצד שני, רעננה גם ממעטת להבקיע ובמאזנה רק 14 שערי זכות. זה מציב אותה במקום הלפני אחרון בטבלת הכובשות.

* עכו לא ניצחה בביתה מאז תחילת העונה.

*חמדי סלחי ואמיר אבו ניל כבשו עשרה שערים ביחד. יתר השחקנים בקבוצה כבשו שישה שערים ביחד.

seperator

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

"זה אחד המבחנים הכי גדולים שלנו העונה", אמר אחד השחקנים בעכו. "אם לא ננצח מחר זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להישאר בליגה". המצב בעכו רחוק מלהיות אידאלי. שלומי דורה עדיין מחפש ניצחון ראשון עם הקבוצה מאז שהתמנה ומחר, מבינים כולם, מדובר בלהיות או לחדול.

דורה יצטרך לעשות זאת בלי יובל אבידור החולה וכנראה גם ללא שניר משען שיעבור מבחן כשירות מחר. אמיר האדזיץ' יעלה במקומו של אבידור ויחבור אל חמדי סליחי בחוד הקבוצה. רז שטיין יחליף את משען אם זה לא יהיה כשיר בסופו של דבר.

הפועל רעננה:

אחרי שבוע חלומי שכלל שלושה ניצחונות רצופים, שניים בליגה ואחד בגביע, תגיע הפועל רעננה למשחק חוץ לא פשוט, נגד סוגרת הטבלה הפועל עכו. ברעננה ירצו להמשיך במומנטום החיובי, בידיעה שכל הפסד ואפילו תוצאת תיקו בטבלה הצפופה, עלולים לדרדר את הקבוצה לתחתית הטבלה.

המאמן חיים סילבס יחסר את צמד הזמבים, המגן עמנואל אמבולה והחלוץ אוואנס קאנגווה שנמצאים עם נבחרתם באליפות אפריקה וכן את הבלם לואי טהא שנמכר השבוע להפועל באר שבע. גם הקשר הכשרוני סהר בנבנישיתי נמצא בספק בגלל כאבי גב. הבלם יוגב לרמן שהחלים מפציעה וישוב לסגל והבלם בן והבה, מתחרים על מקום בהרכב בחלק האחורי ומי שבוודאות יערוך הופעת בכורה בהרכב הוא החלוץ הצעיר שובל גוזלן, שהגיע השבוע מהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שובל גוזלן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ספתח. גוזלן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפעל עכו: חמדי סליחי

החלוץ האלבני לא כבש במשחקים האחרונים. אם עכו רוצה לצאת עם נקודות מחר, היא חייבת את החלוץ בשיאו - במיוחד מול ההגנה הקשה לפיצוח של רעננה.

הפועל רעננה: שובל גוזלן

החלוץ הכשרוני הצעיר הגיע בתחילת העונה ממכבי חיפה להפועל תל אביב ולא הצליח להביא לידי ביטוי את היכולת הטובה שהציג במדים הירוקים בעונה שעברה. גוזלן עזב את מתחם חודרוב בטונים צורמים ואולי עכשיו, בקבוצה הצעירה והתוססת של חיים סילבס, הוא יוכל לשחק משוחרר מלחצים ולכבוש שערים שיעזרו לרעננה במשימת ההישרדות בליגה.

חמדי סליחי חלוץ הפועל עכו. קובי אליהו
הגיע הזמן לחזור לכבוש. סליחי/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: עכו
קהל: 1050

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully