וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותחן סוער: עיראק הדיחה את איראן מאליפות אסיה

שתי היריבות המרות סיפקו דרמה עצומה ברבע הגמר, האיראנים החזיקו מעמד בעשרה שחקנים מהדקה ה-43, ואחרי1:1 בתום 90 הדקות ו-3:3 בסיום ההארכה, העיראקים ניצחו 6:7 בדו קרב פנדלים. יפגשו את דרום קוריאה

עלירזה חגיגי שוער נבחרת איראן מול יונוס מחמוד שחקן נבחרת עיראק. AP
הכי חם שיש/AP

אליפות אסיה סיפקה הבוקר (חמישי) דרמה מורטת עצבים ברבע הגמר, בסיומה ניצחה עיראק את איראן 6:7 בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אחרי ששתי השכנות סיימו את 90 דקות ב-1:1, ואת ההארכה ב-3:3. יריבתה הבאה של עיראק תהיה דרום קוריאה, שהדיחה אתמול את אוזבקיסטן, כשבחצי הגמר השני תפגוש אוסטרליה המארחת את המנצחת בין יפן לאיחוד האמירויות.

האיראנים, שהשתתפו במונדיאל האחרון ונחשבו למועמדים לזכייה בטורניר, הוליכו במשחק הטעון שנערך בקנברה משער בנגיחה של סרדר עזמון בדקה ה-24, אבל בדקה ה-43 הורחק מחרדאד פולאדי בצהוב שני, ואחמד יאסין איזן בדקה ה-56. הקבוצות הלכו להארכה, אותה פתחה עיראק בסערה כשיוניס מחמוד נגח מקרוב פנימה, אבל בדקה ה-103 מורטזה פאורליג'אני התרומם לכדור קרן והשווה.

ג'באד נקונאם שחקן נבחרת איראן. AP
כל כך קרוב. נקונאם/AP

עיראק שוב עלתה לעמדת ניצחון מפנדל מוצלח של דורגם עיסמאיל בדקה ה-116, לפני שהנבחרת של קרלוס קיירוש התעלתה פעם נוספת ודקה לפני סוף ההארכה איזנה משער דרמטי במיוחד של רזה גוצ'אנז'אד, שמצא את הרשת אחרי שתי קורות רצופות באותו מהלך.

הטירוף נמשך בדו קרב הפנדלים, כשבמצב של 3:4 לאיראן, מחמוד ביצע בשלמות פאננקה מסוכנת ושמר את נבחרתו בתמונה. בהמשך החטיא המחליף ואהיד אמירי כשבעט לקורה, וסלאם שאקיר קיבל הזדמנות לזכות בתהילה, ולא החמיץ אותה כשבעט לרשת, ושלח את עיראק לחצי הגמר שייערך ביום שני בסידני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת עיראק חוגגים עם אוהדיהם. AP
ניצחון מתוק במיוחד. אוהדי עיראק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully