וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אגווקווה נחת, רמון: "ההדלפות של ברקוביץ' פגעו קשות"

הבלם הניגרי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום בתחילת השבוע. הבעלים התייחס לראשונה לסערה סביב עזיבתו של המנהל המקצועי: "הוא לא הבין שאי אפשר לנהל דרך אתר ספורט"

one

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) על צירופו של אזובויקה אגווקווה. הבלם הניגרי נחת לפנות בוקר בישראל וצפוי לחתום בקבוצה לאחר שיעבור בדיקות בתחילת השבוע הבא. אגווקווה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא בלם בן 25 שרשם 33 הופעות במדי נבחרת ניגריה, זכה עם נבחרתו באליפות אפריקה 2013 וגם היה בסגל למונדיאל בברזיל. השחקן הגבוה (1.90 מטרים) שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, נמצא ללא קבוצה מאז שנפרד מוורי וולבס הניגרית. הוזכר לאחרונה כמועמד לווסטהאם, אודינזה ופנאתינייקוס.

אזובויקה אגווקווה במדי הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
תמונה כבר יש. אזובויקה אגווקווה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

עוד קודם לכן, חיים רמון פרסם תגובה ראשונה לסערה שמתרחשת בהפועל תל אביב בימים אלה. הבעלים התייחס ארוכות לעזיבת ברקוביץ' ולמתיחות בינו לבין חלק מהאוהדים, על רקע העובדה שלא מצא רוכש חדש לאדומים.

כידוע, ברקוביץ' התפטר ביום שלישי מתפקידו כמנהל מקצועי בהפועל תל אביב, אחרי ויכוח עם רמון סביב פיטוריו של המאמן אסי דומב. במהלך הויכוח, ברקוביץ' שלח מסרון בוטה לרמון בו נכתב "חתיכת אפס פחדן, אני עזבתי". ברקוביץ' אף הודיע כי ייכנס ביום ראשון הקרוב מסיבת עיתונאים מטעמו, בה יתייחס באופן רשמי להתפתחויות האחרונות.

"לאחר שעידו חג'ג' עזב את ניהול מועדון הפועל תל-אביב, בעקבות הפגנת הביריונים נגדו, נאלצתי לקחת שוב על עצמי את האחריות למועדון והפקדתי את כל הסמכויות המקצועיות והניהוליות בידי אייל ברקוביץ'", כתב. "אייל הביע דאגה לגבי יכולתי לעמוד בכל ההתחייבויות הכספיות ובעיקר בתשלום משכורות השחקנים. אמרתי לו: "אל תדאג, אני אטפל בכך", ואכן במשך כל התקופה שולמו המשכורות בזמן. השחקנים והצוות המקצועי נהנו מהתנאים היותר טובים שבקרב מועדוני ליגת העל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ'. ברני ארדוב
"לא יכול לנהל מועדון דרך אתר ספורט". ברקוביץ'/ברני ארדוב

רמון המשיך: "אייל עשה עבודה טובה ונתתי לו גיבוי מלא. הדבר בא לידי ביטוי בהתייחסותי אליו לכל אורך המאמר. לצערי הרב, בניגוד להבטחתו, אייל לא הצליח לנתק עצמו מהתקשורת, התראיין והדליף ללא הרף, באופן שפגע קשה במרקם היחסים בתוך הקבוצה וביחסים בינו לבין בעלי המניות בכלל ועם עידו חג'ג' בפרט. אייל לא הבין שאי אפשר לנהל מועדון דרך אתר ספורט.

"בשבועות האחרונים הופעל עלי לחץ כבד לפטר את אייל ברקבוביץ'. אמרתי לכולם: "תשכחו מזה". המשכתי לעמוד כחומה בצורה מאחוריו. זימנתי את אייל לפני כחודש לשיחה ודרשתי ממנו בכל תוקף, שיחדל להתראיין ולהדליף. לצערי, זה לא קרה וההדלפות נמשכו עוד ועוד. ברצוני להזכיר,שגם בעימות עם עידו חג'ג' בנושא הבאת שחקן ללא ידיעתו של אייל, נתתי לו גיבוי והודעתי, שאף שחקן לא יגיע להפועל, אלא באישורו ובהסכמתו של אייל. למרות כל הפרסומים ההזויים והבדויים, כל השחקנים שהגיעו היו אחרי תיאום מוחלט ביני לבין אייל. אמרתי לו שוב ושוב, שלא ישחק בקבוצה מי שאייל לא ירצה. אפולה אדל, דודו ביטון ואמידו בלאדה הובאו כולם על דעתו המקצועית של אייל.

"לפני כחודש החלו היחסים בין אייל והמאמן אסי דומב להתערער. אייל השמיע באוזניי ביקורת מקצועית ואישית חריפה מאוד על אסי דומב. אמרתי לו, שבצד המהותי אני מסכים איתו בהחלט, ואם הוא יחליט לפטר אותו, הוא יקבל גיבוי מלא. אייל, למרות הביקורת, החליט לתת עוד ועוד הזדמנויות לאסי. חשבתי שהוא טועה, אבל אמרתי: "אתה המנהל המקצועי ורק אתה תקבע אם אסי יישאר או לא". לאחר המשחק עם בית"ר ביום שני השבוע, צלצל אליי אייל ואמר שהוא רוצה לפטר את אסי. אמרתי לו: "זו זכותך המלאה ואני אגבה אותך. למחרת היום אטפל בעניין ואודיע למספר אנשים שאינני חושב שהם צריכים לקרוא על כך בעיתון". אכן, בבוקר התכוונתי להודיע על כך ליו"ר המועדון, יו"ר עמותת האוהדים, לעידו חג'ג', למני ויצמן, לבכור צבאן ולבועז תושב; והדגש הוא על המלה "להודיע". הוספתי ואמרתי, שבערב הוא יוכל לפעול על פי שיקול דעתו המקצועית בעניין. השבעתי אותו, שאם העניין ידלוף, אראה זאת בחומרה רבה. בבוקר, עוד לפני שהספקתי להתחיל לפעול, פורסמה הכוונה לפטר את אסי באתר הבית של אייל. טלפנתי לאייל ואמרתי לו שאני רואה בכך הפרת אמון חמורה. לאחר מספר דקות הוא הודיע לי שהוא מתפטר בשפה וולגרית וגסה, שיש בה להעיד על המשתמש בה יותר מכל".

חיים רמון בעלים הפועל תל אביב. קובי אליהו
התייחסות ראשונה. רמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully