וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פנדלים: נאפולי העפילה לרבע גמר הגביע האיטלקי

הפרטנופי גברו 4:5 על אודינזה בתום דו קרב מהנקודה הלבנה ואחרי 2:2 ב-120 דקות. היגואין כבש את הפנדל המכריע ונאפולי תפגוש את אינטר. 1:3 לאספניול על סביליה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע הספרדי

ג'אנדומניקו מסטו שחקן נאפולי מול ברונו פרננדס אודינזה. GettyImages
נאפולי ממשיכה הלאה/GettyImages

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי הגיע הערב (חמישי) לסיומו, כאשר נאפולי גברה 4:5 בפנדלים בביתה על אודינזה בתום 2:2 מרתק אחרי 120 דקות. דריס מרטנס החמיץ פנדל כבר בדקה השלישית וסיריל ת'ראו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-58, אבל שבע דקות לאחר מכן הפרטנופי קיבלו עוד פנדל וג'ורג'יניו כבש. עוד שלוש דקות חלפו וסילבן וידמר מאודינזה הורחק בצהוב שני. המשחק הלך להארכה ושם מארק האמשיק כבש בשער נהדר לחיבורים (99), אולם חמש דקות לאחר מכן הצליח פנאיוטיס קונה היווני לאזן שוב. בפנדלים, מריאנו אנדוחאר עצר את אלן ומיד לאחר מכן, גונסאלו היגואין הכריע ושלח את נאפולי למשחק חוץ מול אינטר בשלב הבא.

* בגביע הספרדי הושלם הסיבוב הראשון של משחקי רבע הגמר, כאשר אספניול רשמה 1:3 מצוין בבית מול סביליה החזקה. המארחת נהנתה משערים של פליפה קייסדו (18), סרחיו גרסיה (74 בפנדל) ולוקאס ואסקס (81), אולם סביליה שמרה על תקווה לקראת הגומלין אותו תארח בשבוע הבא בזכות שער של קרלוס באקה, דקה בתוך תוספת הזמן.

* בצרפת העפילה ראן לשמינית הגמר אחרי 4:5 בפנדלים מול קבוצתו לשעבר של אלירן עטר, ריימס. 120 הדקות הסתיימו ב-1:1, כאשר סילבן ארמנד כובש לראן בפנדל (29) וגרג'ון קיי מאזן לאורחים בדקה ה-70.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully