וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב: דואגים לזהבי ובן חיים, רוצים לשבור נאחס

23.1.2015 / 14:00

האלופה חוששת שמא שני הכוכבים יספגו צהוב חמישי ויחמיצו את הדרבי, אך במקביל רוצה לעצור את רצף המפלות באשדוד (ש', 17:30, ספ' 1). מנג'ר טוטנהאם על זהבי: "לא שמעתי עליו". באשדוד לא מתרשמים מחרם האוהדים

מחזור 19מחצית24/01/2015
מ.ס. אשדוד
    1:0
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בעידן ג'ורדי קרויף לא הצליחה מכבי תל אביב לנצח באשדוד. זכורה במיוחד ההדחה מגביע המדינה באיצטדיון הי"א בדיוק לפני שנה כשפאולו סוזה אימן את הקבוצה.

      * הניצחון האחרון של מכבי תל אביב באשדוד הושג לפני ארבע וחצי שנים כשיוסי מזרחי, אחד המאמנים המזוהים ביותר עם אשדוד, היה על הקווים דווקא במכבי תל אביב. חאריס מדוניאנין ואלירן עטר כבשו אז את השערים לזכות מכבי.

      * רבים נוהגים לציין את איצטדיון הי"א כביתי במיוחד, אבל העונה יש לקבוצה של ניר קלינגר דווקא ארבעה ניצחונות ליגה בחוץ אל מול שני ניצחונות ביתיים בלבד.

      * ב-13 הופעות בהרכב מכבי תל אביב יש לנוסא איגייבור רק שער אחד העונה. הוא הובקע מול מ.ס. אשדוד בסיבוב הקודם בניצחון 2:5 בבלומפילד.

      ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      עדיין מחפש ניצחון ראשון באשדוד. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

      מ.ס. אשדוד בתקופה טובה ויש למכבי תל אביב את כל הסיבות לחשוש מהמשחק. כשאוהדי מכבי תל אביב פתחו בתחילת השבוע במחאת הכרטיסים, ג'קי בן זקן ידע שהוא לא מתקפל גם כי מתאים לו שמכבי לא תשלוט ביציעים. "אנחנו צריכים את הנקודות ולא את הכסף", אמר היום מנכ"ל הקבוצה רפי נידם. "מ.ס. אשדוד לא בונה על הכנסות ממכירת כרטיסים ולכן לא התרגשנו כשאוהדי מכבי תל אביב אמרו שהם יחרימו".

      קב"ט המועדון מוריס אזולאי שמטפל גם בענייני הכרטיסים עדכן בצהריים שבמכירה המוקדמת בתל אביב נמכרו 550 כרטיסים לאוהדי מכבי ולדבריו עוד 400 כרטיסים לשערי מכבי נמכרו גם באקדמיה באשדוד, כך שלפחות אלף אוהדי מכבי תל אביב יהיו ביציעים. מה שבטוח, האוהדים הקולניים והמאורגנים של מכבי פנאטיקס לא מתכוונים להגיע ואם בן זקן מחפש את הנקודות יש לו כנראה סיכוי יותר טוב כשמכבי מגיעה בלי צבא של 3,000 אוהדים רעשניים לאשדוד.

      דויד סולארי יעדר מהמשחק מחר עקב רגישות בשרירי המפשעה. גם מיקי סירושטיין לא יהיה בסגל אחרי שעדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה בשרירי הבטן. ניר קלינגר ימשיך עם ג'ואן אושאניווה בעמדת המגן השמאלי ובקישור יקבל תום מונד פעם נוספת את חולצת ההרכב. מיכאל אוחנה, השחקן החם של אשדוד, עשוי לחזור להרכב, אם כי יתכן שהוא שוב יפתח על הספסל ואשדוד תקווה שיביא שינוי כשיכנס כמחליף.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      מיכאל אוחנה שחקן מ.ס אשדוד. ניב אהרונסון
      ימשיך לככב? מיכאל אוחנה/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      אפילו גופיות הרכב לא חילק פאקו אייסטרן באימון היום. אם הבאסקי נוהג תמיד לבלבל את השחקנים עם רמזים על מי שיפתח, באימון המסכם לפני המפגש באשדוד הוא לא עשה אפילו את זה. "כל אחד אבל פשוט כל אחד יכול לדמיין שהוא פותח", אמר אחד השחקנים. "אפילו ראדה פריצה ויובל שפונגין כבר מתאמנים רגיל ובכל מועדון אחר, הם כבר היו משולבים בהרכב".

      כמה אלמנטים יעמדו במוקד המשחק מחר. הראשון הוא כמובן ניצחון במגרש שמכבי מתקשה לחזור ממנו עם שלוש נקודות. הפעם האחרונה בה מכבי ניצחה היה באוקטובר 2010 כשאבי נמני היה בתפקיד ג'ורדי קרויף. מאז, מכבי לא יודעת להסתדר עם האיצטדיון הקטן באשדוד.

      עניין נוסף הוא ארבעת הכרטיסים הצהובים שסוחבים ערן זהבי וטל בן חיים. אם אחד מהם יקבל צהוב במשחק באשדוד, הוא יחמיץ את הדרבי בעוד עשרה ימים ויש כאן עניין חשוב. ועוד פרט פיקנטי, הוא הרצון של מכבי תל אביב לא לספוג שער במשחק. אם תחזיק מעמד עד הדקה ה-77 היא תשבור שיא ישן של אי ספיגת שערים שהושג בעונת 74/5 ושעמד אז על 610 דקות ללא ספיגת שער.

      נוסא איגייבור שלא פתח בשני המשחקים האחרונים, אחד בליגה ואחד בגביע המדינה, אמור לחזור להרכב ויתכן שכך יהיה גם עם דור מיכה.

      מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו נשאל היום במסיבת עיתונאים לגבי האפשרות שערן זהבי יצטרף לקבוצה ואמר: "מי? מצטער, זו הפעם הראשונה שאני שומע את השם הזה".

      ערן זהבי, טל בן חיים, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      סוחבים ארבעה צהובים. בן חיים וזהבי/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: גדי קינדה

      התקשורת התעסקה באחרונה באור אינברום ובמיכאל אוחנה, אבל במ.ס. אשדוד טוענים שהשחקן הצעיר והמשמעותי ביותר עבור קצב המשחק של הקבוצה הוא גדי קינדה. בדרך כלל עושה קינדה את העבודה במשחקים פחות מתוקשרים. הפעם תהיה לו ההזדמנות להציג מה הוא שווה במרכז השדה על הבמה המרכזית.

      מכבי תל אביב: ערן זהבי

      זהבי פתח על הספסל באותו משחק באשדוד לפני שנה בו ניסה פאולו סוזה להתחכם וסיים בהדחה מגביע המדינה. זהבי כבש את שני שערי הליגה האחרונים בפנדל וכבר למעלה מחודש לא הרעיד את הרשת אחרי מהלך כדורגל מתוכנן.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully