וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה לשחקני קורדובה להחליף חולצה עם כריסטיאנו רונאלדו?

הקבוצה הקטנה המצויה בקשיים כלכליים הבהירה לשחקניה: מי שרוצה להחליף חולצה עם כוכבי ריאל מדריד (ש', 17:00, ספ' 5), ייאלץ לשלם 50 יורו. אנצ'לוטי מאושר מהצטרפות אודגארד

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
בארסה שוב מחייכת/GettyImages

הליגה הספרדית תגיע לחצי השני והמכריע של העונה, כאשר המחזור ה-20 ייצא לדרך עם חמישה משחקים ביום שבת. המוליכה ריאל מדריד תתארח אצל קורדובה, ברצלונה נוסעת לאלצ'ה והאלופה אתלטיקו מדריד מחכה לראיו וייקאנו. במשחקים נוספים, דייויד מויס וריאל סוסיאדד מול אייבר ו-ויאריאל נגד לבנטה.

seperator

קורדובה - ריאל מדריד (17:00, ספורט 5 ו-HD)

הבלאנקוס איבדו עד כה רק תשע נקודות בליגה ובשני המשחקים האחרונים שלהם ניצחו 0:3, מה שעזר להם להתאושש מעט מעצירת רצף הניצחונות ומההדחה מהגביע. קשה להאמין שקרלו אנצ'לוטי ושחקניו ייתקלו בקשיים גדולים מול היריבה הצנועה, שחולמת להדהים ולברוח מעט מהתחתית הבוערת אחרי שלא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים. בסיבוב הקודם ריאל ניצחה 0:2 משערים של בנזמה ורונאלדו.

הסיפור הגדול במשחק עשוי להגיע עם השריקה לסיום: מרבית שחקני קורדובה בוודאי ירצו להחליף חולצה עם כריסטיאנו רונאלדו ושאר הכוכבים בלבן, אך במועדון המצוי בקשיים כלכליים הוחלט כי בכל פעם ששחקן כלשהו יחליף חולצה עם שחקן היריבה, הוא ייקנס ב-50 יורו. הסיבה: לקורדובה אין כסף לחולצות חדשות. החלוץ הרומני פלורין אנדונה סיפר שהחליף חולצות עם לואיס סוארס העונה: "שאלתי אותו אם אפשר את החולצה והוא אמר בטח, אבל אני רוצה את שלך בתמורה. הרגשתי גאווה. ידעתי שאצטרך לשלם 50 יורו, אבל זה לא הפריע לי. הייתי רוצה חולצה של ריאל. כולם ירצו להחליף חולצה עם רונאלדו וגם אני רוצה, אבל אם לא אצליח אז אשמח להחליף גם עם ארבלואה".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר קרלו אנצ'לוטי גם על הרכש החדש שלו - ילד הפלא מרטין אודגארד, שאמרו לשחק לפחות עד תום העונה בריאל מדריד ב', אותה מאמן זינאדין זידאן. "הוא שחקן שמאוד רצינו", אמר המנג'ר. "יש לו הרבה איכויות ויהיה לו עתיד גדול איתנו. אנחנו שמחים, אבל צריך להיות רגועים איתו. הוא יתאמן עם הקבוצה הראשונה וישחק אצל זידאן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
לריאל אסור למעוד. רונאלדו/AP

אלצ'ה - ברצלונה (19:00, ספורט 5 ו-HD)

בשבועיים האחרונים נפגשו שתי הקבוצות לצמד משחקים במסגרת שמינית גמר הגביע ובארסה התעללה ביריבה עם 0:5 ביתי ו-0:4 בחוץ. אלצ'ה תקווה שהביקור הזה של הקטאלנים יעבור קצת יותר בשלום מבחינתה ואולי היא גם תצליח להשיג איכשהו ניצחון ליגה שלישי ברציפות. בבארסה, נראה שהמשבר הגדול מאחור והקבוצה ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים, כולל 0:1 חשוב על אתלטיקו מדריד במפגש הראשון ברבע גמר הגביע שלשום. הגומלין ייערך ביום רביעי וסגנית המוליכה תרצה להגיע אליו בראש שקט.

seperator

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו (21:00, 5+ לייב ו-HD)

דרבי קטן במדריד. האלופה מזדנבת מאחורי שתי הגדולות ושומרת על קשר עין. אחרי ההפסד בקאמפ נואו בליגה היא חזרה לנצח מול גרנאדה ותנסה לצבור מומנטום לקראת הגומלין מול בארסה בגביע. ראיו לעומת זאת, השיגה שש נקודות בשלושת המחזורים האחרונים ויודעת שאם תצליח להפתיע, היא תתרחק למקום די בטוח מהתחתית.

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - אייבר (23:00)

ויאריאל - לבאנטה (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully