וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו ניצחה את מילאן 1:3, עתידו של פיפו אינזאגי בסכנה

צמד של פרולו ושער של קלוזה השאירו את הנקודות באולימפיקו. מקסס הורחק לאחר שחנק את מאורי. לפי התקשורת, עתיד המאמן ייקבע לאחר משחק הגביע ביום שלישי. 1:2 לקליארי על ססואולו

מאמן מילאן פיליפו אינזאגי. AP
הפסד נוסף ללאציו בגביע עשוי לגרום לפיטוריו. אינזאגי/AP

המחזור ה-20, שפותח את החצי השני של העונה בסרייה A האיטלקית, יצא לדרך הערב (שבת) עם צמד משחקים. במוקד, לאציו אירחה את מילאן הלחוצה והנחילה לה הפסד נוסף, הפעם 1:3. לראשונה מאז 1941 מילאן מסיימת את חודש ינואר ללא ניצחון ליגה אחד, ומאמנה פיפו אינזאגי חייב לנצח את לאציו ביום שלישי הקרוב בגביע אחרת, לפי התקשורת בארץ המגף, מילאן תיפרד ממנו. במשחק נוסף, קליארי של ג'אנפרנקו זולה ניצחה 1:2 את ססואולו.

שחקני לאציו חוגגים עם מירוסלאב קלוזה (ימין). AP
לא מוותרים על מקום באירופה. שחקני לאציו חוגגים עם קלוזה/AP

לאציו - מילאן 1:3

הרוסונרי ממשיכים להיראות איום ונורא. אחרי שהפסידו בשני משחקי הליגה הביתיים האחרונים שלהם, לססואולו ואטאלנטה, וצברו רק שתי נקודות בארבעת המחזורים האחרונים הם ספגו הפסד באולימפיקו. המקום באירופה מתרחק ממילאן, ולפי הדיווחים באיטליה המשחק נגד אותה לאציו בגביע ביום שלישי יקבע את עתידו של המאמן פיפו אינזאגי.

לאציו רוצה להמשיך במאבק על ליגת האלופות ועשתה צעד בכיוון כשהתאוששה מההפסד הביתי לנאפולי במחזור הקודם. מילאן לא ניצחה את לאציו באולימפיקו כבר הרבה מאוד זמן, מאז נובמבר 2009, והיא שוב כשלה במשימה.

הפתיחה הייתה דווקא של הרוסונרי. מילאן השליכה הס באולימפיקו כבר בדקה ה-4, כשז'רמי מנז העלה אותה ל-0:1. הצרפתי קיבל כדור 35 מטר משערה של לאציו, פרץ קדימה וברגל שמאל שלח כדור לפינה הרחוקה. לאציו פתחה את המחצית השנייה בצורה מופלאה ובתוך חמש דקות מוטטה את מילאן. בדקה ה-47 מירוסלאב קלוזה הרים כדור מצד ימין ומרקו פרולו הגיח מאחור והמשיך מהאוויר פנימה כדי להשוות ל-1:1. בדקה ה-51 היה זה תורו של החלוץ הגרמני להבקיע. קלוזה חטף כדור מהגנת מילאן, פרץ קדימה והכניע את דייגו לופס וקבע 1:2 ללאציו. מילאן חיפשה את השוויון, נשארה חשופה מאחור ובדקה ה-81 לאציו סגרה עניין עם שער של מרקו פרולו. קנדרבה פרץ מצד ימין, מסר כדור רוחב, דורדביץ' החליק ולא הצליח לבעוט, אבל פרולו בא מאחור ושלח כדור שטוח פנימה, ולאציו חגגה 1:3. בדקה ה-90 פיליפ מקסס מילאן נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפיליפ מקסס הורחק בכרטיס אדום, משום שאיבד עשתונות וחנק את קפטן לאציו סטפנו מאורי, ועל כר הדשא התפתחה מהומה.

משחק נוסף:

קליארי - ססואולו 1:2
לקליארי: לוקה רוסטיני (20), דויה צ'ופ (79). לססואולו: לוקה רוסטיני (76, עצמי)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ מילאן ז'רמי מנז חוגג שער. AP
יתרון מוקדם שלא הספיק. מנז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully