וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מ.ס. אשדוד העפילה לרבע גמר היורוקאפ

האלופה הישראלית ניצחה 50:60 את צ'בקאטה גם בגומלין ותפגוש בשלב הבא את שופרון מהונגריה. הייטאוור (20 נק') ושי דורון (18) בלטו. אלי רבי: "הישג גדול עבור קבוצה שעדיין אין לה מסורת"

שי דורון מכבי אשדוד. עודד קרני, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
המסע האירופי נמשך. שי דורון/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, ליגת ווינר נשים

מ.ס. אשדוד רשמה הערב (חמישי) הישג מצוין, כאשר העפילה לרבע גמר היורוקאפ. אלופת המדינה בכדורסל נשים, שניצחה בשבוע שעבר 67:71 ברוסיה את צ'בקאטה, השלימה דאבל עם 50:60 ותפגוש בשלב הבא את שופרון ההונגרית, שהדיחה את אודומינאטה השבדית.

השחקניות של אלי רבי פתחו רע ופיגרו 9:2 אחרי שלוש הדקות הראשונות, אבל שש נקודות של אליסון הייטאוור ושלשה של שי דורון הובילו ריצת 1:15 וסידרו לאשדוד 10:17 בסיום הרבע הראשון. הרוסיות איזנו במהירות ל-17:17 בתחילת הרבע השני, אך אשדוד הגיבה עם ריצת 0:9, סיפקה הגנה נהדרת ובמחצית הוליכה 21:30. דורון דאגה לשמור את היתרון סביב 10 נקודות גם ברבע השלישי, ויחד עם הייטאוור והגנה פנטסטית מנעו מצ'בקאטה לחזור וסגרו סיפור עם 50:60.

הייטאוור הצטיינה עם 20 נקודות ודורון הוסיפה 18, כשאלישה קלארק סיימה עם 9, טיפני ג'קסון עם 6 ו-13 ריבאונדים, דניאל דיאמנט עם 4, טאיסיה בוביקינה עם 3 ולייני סלווין לא קלעה, אך חילקה 6 אסיסטים.

אלי רבי אמר בסיום: "עשינו ניצחון חשוב. להגיע לרבע גמר גביע אירופי, לקבוצה שאין לה מסורת של שנים, זה הישג גדול. היה חשוב לעשות את זה למען המערכת והקהל המדהים. זאת הזדמנות להגיד להם תודה ואני שמח מאוד שניצחנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully