וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה דורשת 100 אלף שקל עבור לירוי צעירי

22.1.2015 / 20:12

הקשר רוצה לעבור להפועל תל אביב ושוב לא נטל חלק באימון, אך קבוצתו מבקשת פיצוי כספי ועשויה להציע לאדומים עסקה, שכן המאמן עידן בר און מעוניין ביורחן קולין, משה אוחיון או שלומי אזולאי

one

בהפועל פתח תקוה דורשים 100 אלף שקל מהפועל תל אביב תמורת שחרורו של לירוי צעירי. הקשר הגיע היום בצהריים (חמישי) למתחם האימונים של הקבוצה, אבל שוב לא נטל חלק באימון. הערב צפויה שיחה בין ראשי הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב, בה ינסו לסגור את התרת חוזהו של השחקן. בפתח תקוה אמרו היום: "ללירוי צעירי יש חוזה בפתח תקוה. אנחנו לא יכולים להגיד לו להישאר בכוח כאן, אבל אנחנו גם רוצים כסף תמורת שחרורו".

שלושה שחקנים מהפועל תל אביב מעניינים את מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און והם עשויים להיכלל בעסקה כלשהי בין המועדונים. מדובר בשלומי אזולאי, יורחן קולין ומשה אוחיון. אחד מהשלושה עשוי לעבור לפתח תקוה, אם צעירי יעבור להפועל תל אביב.

לירוי צעירי שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
רוצה לעבור לאדום. לירוי צעירי/ברני ארדוב

בניגוד לצעירי, שוער הקבוצה קאלה דרשלר דווקא מתאמן, אבל גם הוא בדרך החוצה. בפתח תקוה משוכנעים שניל אברבנל יצטרף עד סיום חלון ההעברות ויתכן שדרשלר יעבור תמורתו לקרית גת. לא ברור עדיין אם דרשלר יכול לעמוד בשער פתח תקוה בשבת לאור מה שקרה השבוע ויתכן כי שוער המשנה אוראל כהן ששיחק בגביע המדינה יעמוד בין הקורות גם בשבת.

היום סיימו בקבוצה את תהליך הרישום של שחקני הרכש החדשים עודד גביש ושרון לוי והם יעמדו לרשותו של בר און במשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully