וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברהם גרנט משעמם ופחות מוכשר ממה שהתוצאות שלו מראות"

המאמן ונבחרתו גאנה בסכנת הדחה מוקדמת מאליפות אפריקה וחייבים ניצחון על אלג'יריה המצוינת במחזור השני (שישי, 18:00, יורוספורט 2). בינתיים, המאמן סופג ביקורת: "אין לו אישיות סוחפת"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
חייב ניצחון. גרנט/AP

ארבעה ימים לאחר ההפסד האכזרי שלה לסנגל בדקה ה-93 של המחזור הראשון באליפות אפריקה, תעלה מחר (שישי, 18:00, יורוספורט 2) נבחרת גאנה של אברהם גרנט למשחק של להיות או לחדול מבחינתה. לצערה, מול תתייצב אחת הפייבוריטיות הבולטות לזכייה בטורניר, אלג'יריה המצוינת.

היריבה נעצרה רק בשמינית הגמר של המונדיאל האחרון, מול האלופה שבדרך גרמניה וגם זה קרה אחרי פייט מצוין והארכה. "שועלי המדבר" לא הבריקו במשחק הבכורה שלהם בטורניר הנוכחי, אולם אחרי שנקלעו לפיגור מפתיע בתחילת המחצית השנייה מול דרום אפריקה, הם ידעו לחזור עם שלושה שערים תוך רבע שעה ולהכריע את המשחק לטובתם.

מצבו של אסמואה ג'יאן, שסובל ממלריה קלה, עדיין לא ברור והוא נמצא בספק למשחק. גאנה יודעת שהפסד נוסף בתוספת תיקו במשחק השני של הערב או ניצחון של סנגל על דרום אפריקה ישלח אותה סופית הביתה כבר אחרי שני משחקים.

במגזין הכדורגל "פור פור טו" התפרסמה היום כתבה על גרנט, מאת סם קרוקר: "גרנט המדוכדך חייב לעבוד קשה כדי להציל את גאנה המתקשה מהדחה מוקדמת. המינוי שלו לא התקבל בהתלהבות גדולה מלכתחילה, אלא בספקנות. עוד בימים בהם הגיע לצ'לסי לגמר ליגת האלופות הטענה הייתה שהשחקנים הם האחראים העיקריים לכך. המינוי שלו לכל קבוצה או נבחרת שהיא לא יביא התלהבות גדולה. אין לו אישיות סוחפת או איזה חותם מיוחד שהוא משאיר ולא קשה לראות למה אוהדי גאנה לא תומכים בו יותר מדי. הוא משעמם ופחות מוכשר ממה שהתוצאות שלו מראה, אבל זו בדיוק הסיטואציה בה נמצאת היום נבחרת גאנה, כך שאולי בצורה מוזרה הם מתאימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully