וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל ימריא הלילה לבדיקות רפואיות בברייטון

22.1.2015 / 16:32

לוואלה! ספורט נודע כי קשר הנבחרת קיבל אור ירוק מסלטיק וימריא לאנגליה. אם יעבור בהצלחה את הבדיקות, יחתום לשנתיים וחצי בקבוצה מליגת המשנה וצפוי להיכלל בסגל למשחק הגביע מול ארסנל בראשון

בירם כיאל שחקן סלטיק. GettyImages
בכורה נגד ארסנל? בירם כיאל/GettyImages

בירם כיאל ימריא הלילה (חמישי) ללונדון על מנת לעבור מחר בדיקות רפואיות בברייטון ולהתחיל באימוני הקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. כיאל, שניהל מגעים מתקדמים עם ברייטון, כפי שפורסם כאן באתר, יחתום על חוזה לשנתיים וחצי לאחר שקיבל אור ירוק מסלטיק לעבור לקבוצה מליגת המשנה של המאמן כריס יוטון.

אם הבדיקות תעבורנה כשורה, כיאל צפוי להיות בסגל כבר ביום ראשון, אז קבוצתו החדשה תארח את מחזיקת הגביע ארסנל, במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי.

לידיעה על המגעים המתקדמים בין כיאל לברייטון

כזכור, הקשר בן ה-26 מסיים בקיץ את חוזהו בסלטיק ומיעט לשחק העונה, כך שהוא חיפש תחנה חדשה, ואילו מנג'ר ברייטון כריס יוטון רוצה קשר מנוסה למרכז המגרש. סקאוטים של הקבוצה המליצו לו על כיאל, שהספיק לשחק העונה במדי סלטיק במוקדמות ליגת האלופות ובליגה האירופית. בליגה, כאמור, הוא מיעט לקבל דקות ולמעשה לא נכלל בסגל מאז 22 בנובמבר.

אותו יוטון, אגב, רצה לצרף את כיאל כאשר אימן את נוריץ' לפני שנתיים. אז הוא הגיע כמה פעמים לחזות בקשר שכיכב במדי סלטיק, ובמועדון הסקוטי דובר על סכום המוערך ב-5 מיליון ליש"ט. מאז סבל כיאל מפציעות וחל פיחות במעמדו, למרות שהיה שותף לשלוש אליפויות.

כעת הוא צפוי לסייע לברייטון במאבק ההישארות, ויצטרף בליגת המשנה האנגלית לגיא לוזון וטל בן חיים מצ'רלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully