וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו המדליות של תחרות ישראמן נגב 2015

מארגני תחרות איש הברזל מתרגשים מהעיצוב החדש: "מדגיש את ייחודיות התחרות עם החיבור המיוחד לאילת ולישראל". 1,600 משתתפים מ-26 מדינות ייקחו חלק בתחרות המתישה

חברת שוונג אירועי ספורט, המארגנת את תחרות ישראמן נגב אילת, חשפה את המדליות שיחולקו למשתתפים בתחרות איש הברזל שתוזנק ביום שישי הבא באילת. המדליות, שעוצבו על ידי הדר ריבק והוכנו על ידי חברת צחובוי, נושאות אופי חדשני ועיצוב דינמי. המדליות קעורות ומבטאות מוביליות, כוח, עוצמה ותנועה.

בחזית המדליה מופיע הכיתוב ישראמן נגב 2015 עם מבט למסלול ולהרי אילת. בצד האחורי של המדליה מופיע הכיתוב FINISHER עם הטבעה שונה לארבעת סוגי המקצים השונים של התחרות: ישראמן 226 לאיש הברזל המלא, ישראמן 113 לחצי איש הברזל, TEAM למקצה השלשות ו-KIDS למקצה הילדים.

ניר ברק, מנכ"ל שוונג אירועי ספורט: "העיצוב החדשני של המדליות מדגיש את ייחודיות התחרות עם החיבור המיוחד לאילת ולישראל ויוצר עניין רב בקרב המשתתפים הישראליים והמתחרים מחו"ל". ברק הוסיף ואמר כי הערכתו: "המשתתפים יתרגשו במיוחד לראות מדליה כל כך מיוחדת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראמן נגב 2015 יוזנק ביום שישי, 30.1.2015 בהשתתפות כ-1,600 משתתפים (מהם כ-350 נשים) מ-26 מדינות. המשתתפים יחלו בשחייה של 3.8 קילומטרים, יעברו לרכיבה על אופניים במסלול של 180 קילומטרים ויקנחו בריצת מרתון למרחק של 42 קילמוטר ו-195 מטרים. מדובר במאמץ שנמשך בין 9 וחצי שעות ל-17 שעות.

פטר ווברוסק הצ'כי, אלוף ישראמן נגב אילת בשנתיים האחרונות, וסרג'ו מרכוס מפורטוגל, מנצח איש הברזל בברצלונה, מבכירי אנשי הברזל בעולם, הבטיחו את השתתפותם. האיטלקי מסימו קיגנה והאיטלקיה מרטינה דוגנה, מהשורה הראשונה ברמתם, ישתתפו בחצי ישראמן לצד ההולנדי אדו ואן דר מיר שניצח בשנה שעברה במסלול זה. תקציב ישראמן נגב 2015 יהיה הגבוה ביותר מבין כל תחרויות איש הברזל שנערכו עד כה בישראל ויעמוד על כשני מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully