וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "קיבלתי את הקבוצה במצב לא קל, יש לי סבלנות"

מכבי חיפה עורכת מסע"ת בה מוצגים שחקני הרכש אלירן עטר ומדו, המאמן התייחס ליכולת הקבוצה: "היינו טובים מאוד בגמר גביע הטוטו וייצבנו את משחק ההגנה. עם הרכש אני מאמין שדברים יתחברו"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה היא הציגה את שחקני הרכש החדשים שלה אלירן עטר ומדו קמארה, הקשר מסיירה לאון. עטר קיבל את החולצה מספר 16, מדו קיבל את החולצה מספר 4. השניים יעמדו לרשות מרקו בלבול במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע.

אלירן עטר מוצג כשחקן מכבי חיפה עם מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
מתאקלם בירוק. עטר עם בלבול/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול התייחס ליכולת הקבוצה במסיבת העיתונאים ואמר: "קיבלתי את הקבוצה במצב לא קל. אני יכול להגיד לכם שבגמר גביע הטוטו היינו טובים מאוד, אבל לא היינו טובים בהמשך. אנחנו עושים שינויים ורכש ואין ספק שאני רוצה שנשתפר. אני מאמין שיחד עם הרכש שנחבר אותו לקבוצה מכבי חיפה תציג כדורגל כמו שאני רוצה לראות ולי יש את הסבלנות".

המאמן נשאל על שני שחקני הרכש: "אין ספק ששניהם יחד ישדרגו את מכבי חיפה. אני מחפש גם בלם. אם נמצא בלם מתאים אנחנו נחתים. אני רוצה לחפש את השחקנים הנכונים ולא להביא אותם בלחץ".

המאמן הוסיף לגבי הרכש: "כרגע זה הסגל במכבי חיפה. אני שמעתי שתורג'מן מועמד להשתחרר וזה לא נכון. הוא עובד קשה באימונים ואני משוכנע שהוא יצליח במכבי חיפה. כמאמן אני תמיד שואף לחזק את הקבוצה שלי. תוך חודש למדתי את הדברים והשאיפה היא לעשות את המקסימום שאנחנו יכולים. אם נצליח לחזק את הקבוצה, נחזק אותה".

על איתי שכטר: "אני מכיר אותו מצוין, אשמח אם הוא יצטרף למכבי חיפה. אימנתי אותו בנתניה והוא שחקן מצוין".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דיבר על המטרות של הקבוצה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

על מצב הקבוצה בתחתית: "יש לחץ, כשאתה לא מנצח זה מאכזב ומתסכל. אבל אני רואה פה שחקנים עם אופי חזק שמתאימים ללחצים האלה ואני בטוח שעם השחקנים שהבאנו וכל השינויים שנעשה זה יעזור להוריד לחץ וניראה טובה יותר בהמשך".

מדו מוצג כשחקן מכבי חיפה עם מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
שחקן הרכש החדש. מדו/אדריאן הרבשטיין
אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully