וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.1: מרטין אודגארד חתם בריאל מדריד

ילד הפלא הנורבגי בחר באלופת אירופה, טוטנהאם מכרה את קייל נאוטון לסוונסי, שוער מכבי תל אביב לשעבר מצא קבוצה בפינלנד, אקס מכבי חיפה עבר לאוקראינה, מנצ'סטר יונייטד תפתח את הארנק על מרקיניוס. כל השמועות וההעברות

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הבלאנקוס החדש. מרטין אודגארד/GettyImages

העברות

* עכשיו זה רשמי: מרטין אודגארד ילד הפלא הנורבגי של סטומגודסט חתם בריאל מדריד ויוצג מאוחר יותר במסיבת עיתונאים רשמית. פרטי ההעברה עדיין לא פורסמו אך ריאל צפויה לשלם לקבוצתו כ-3 מיליון יורו.

* תומר חנצ'ינסקי, זוכרים? השוער הישראלי-קנדי בן ה-30 שהגיע למכבי תל אביב בדצמבר 2012, שיחק רק פעם אחת (בתבוסה 3:0 לבני יהודה במחזור הסיום של עונת האליפות הראשונה) ולאחר מכן הושאל להכח רמת גן והפועל ניר רמת השרון, חתם ברובאניימי מהליגה הראשונה בפינלנד, ליגה בה שיחק בעבר. על הפרקט הוא תרם יותר: תמיד נזכור לו את הסל הזה מחצי מגרש.

* קייל נאוטון, המגן בן ה-26 של טוטנהאם, נמכר תמורת כ-5 מיליון ליש"ט לסוונסי וחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי. הוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה כבר במשחק הגביע בשבת נגד בלקבורן.

* מילאן השאילה לגנואה את החלוץ הצרפתי אמבאיי ניאנג. השחקן בן ה-20, שעל פי התחזיות לפני שנתיים-שלוש כבר היה צריך להיות היום כוכב בקנה מידה עולמי, צבר 87 דקות משחק בלבד העונה.

* לאציו החתימה שני שחקנים: הבלם הברזילאי מאוריסיו הגיע בהשאלה מספורטינג ליסבון והקבוצה מרומא תוכל לרכוש אותו בקיץ תמורת 2.65 מיליון יורו. בלם נוסף, ווסלי הודט ההולנדי (20) יצטרף בקיץ אחרי שיסיים את חוזהו ב-AZ אלקמאר.

* השוער הבלגי קון קאסטלס נמכר מהופנהיים לוולפסבורג תמורת כ-1.5 מיליון יורו. הופנהיים קנתה אותו מגנק לפני שלוש שנים וחצי תמורת 800 אלף יורו.

* סאדאת בוקארי, אקס מכבי חיפה ששוחרר לאחרונה מאסטרה ג'ורג'ו, חתם בשורות מטאליסט חרקוב מהליגה האוקראינית.

* נת'ניאל צ'אלובה, קשרה בן ה-20 של צ'לסי, הושאל עד תום העונה לרדינג מליגת המשנה.

* קלאב ברוז' השאילה לסט. פאולי מליגת המשנה בגרמניה את הקשר ואלדמר סובוטה. הפולני בן ה-27 יחזור לבלגיה בתום העונה.

* הקשר האחורי רובן פרס, חזר לאתלטיקו מדריד אחרי חצי שנת השאלה לטורינו האיטלקית ומיד הושאל לקבוצה אחרת: גרנאדה.

* החלוץ הניגרי קאלו אוצ'ה חזר לספרד אחרי שנתיים וחצי וחתם בלבנטה. אוצ'ה בן ה-32 שיחק בעבר באספניול ובאלמריה והוא נחת בלבנטה אחרי שעזב את אל ריאן הקטארית.

* אוויאן צירפה בהשאלה מגלאטסראיי את הבלם הקמרוני דני נונקאו. השחקן בן ה-28 חתם לשישה חודשים.

* קשרה של טוטנהאם ריאן מייסון חתם על חוזה חדש עד 2020 במועדון הלונדוני.

תומר חנצ'ינסקי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר לפינלנד. תומר חנצ'ינסקי/ברני ארדוב

שמועות

* על פי דיווח בפראנס פוטבול הצרפתי, מנצ'סטר סיטי, ליברפול, בורוסיה דורטמונד ויובנטוס מעוניינות להחתים את אלכסנדר לקאזט, חלוצה הלוהט של ליון.

* על פי דיווח ב"סקיי ספורט", מילאן סירבה להצעה מדאלאס האמריקאית עבור מייקל אסיין הקשר הגנאי.

* בספרד מדווחים שוולנסיה עוקבת אחרי ג'יימס מילנר, קשרה האנגלי של מנצ'סטר סיטי.

* באיטליה מדווחים שסמפדוריה קרובה לסגור את העברתו של סמואל אטו מאברטון. על פי הדיווחים חלוץ ברצלונה ונבחרת קמרון לשעבר סגר את רוב תנאיו ויעבור לאיטליה עוד לפני סגירת חלון ההעברות.

* פאבלו אוסבלדו בדרך החוצה מאינטר. הנראזורי מנסים להתיר את חוזהו של החלוץ שנטש את אחד האימונים ולא נכלל בסגל למשחק אתמול בגביע מול סמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully