וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יפו דורשת ממכבי נתניה 120 אלף שקל פיצוי על רונן גבאי

22.1.2015 / 9:14

יפו שלחה מכתב התראה לפני תביעה בעקבות עזיבת מאמנה שהפך להיות עוזרו של רוני לוי. שגב וטביב לא הגיעו להסכמות בנוגע להרוש. עמוס ואדרי עשויים להגיע. שלו מנשה הוחזר לאימוני הקבוצה

one

מכבי קביליו יפו לא מרפה ממכבי נתניה בעקבות עזיבתו של מאמנה רונן גבאי על מנת לשמש עוזרו של רוני לוי במכבי נתניה. אמש שלח המועדון באמצעות עו"ד רפאל יולזרי ממשרד עורכי הדין גדעון פישר ושות' מכתב התראה לפני תביעה עליו מכותבים מכבי נתניה, רוני לוי ורונן גבאי ובו השתלשלות האירועים שהביאה לעזיבתו של גבאי את הקבוצה שלושה שבועות לאחר שמונה לתפקיד.

מכבי יפו טוענת במכתב: "מעשיו ומחדליו של מר גבאי נעשו בחוסר תום לב משווע והם עולים כדי הפרה יסודית של ההסכם ועשיית עושר שלא במשפט". מכבי יפו גם קובלת במכתב כי: "עזיבתו החד צדדית של גבאי כמאמן הקבוצה מעמידה את המועדון בפני שוקת שבורה". מכבי יפו מציינת במכתב כי מועד ההעברות הסתיים ולא ניתן לעשות שינויים בסגל הקבוצה וככל שידוע הקבוצה טרם מצאה מאמן שיחליף את גבאי.

קשר מכבי נתניה שלו מנשה רודף אחרי בלם הפועל ניר רמת השרון אבי סטרול. ברני ארדוב
חזר להתאמן. שלו מנשה/ברני ארדוב

יפו דורשת מנתניה פיצוי בגובה של 120 אלף שקלים וזאת כפי שהיא מציינת לצורכי פשרה ועל מנת למנוע תביעה ודורשת שהדבר יתבצע תוך ארבעה ימים. במכתב מצוין כי אם הדרישה לא תיענה ייתבעו מנתניה סכומים גבוהים הרבה יותר.
בתוך כך נודע כי תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף פנה למכבי נתניה על מנת לקבל תשובות על מכתב התלונה ששיגרה יפו ואשר פורסם בוואלה ספורט.

בעניין אחר, בעלי מכבי נתניה אלי שגב קיים אמש שיחה טלפונית עם בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב אבל לא הצליח לסכם איתו דבר בעניינו של אריאל הרוש. שגב הציע שהסכום בגובה של 450 אלף שקל יידחה לתשלום במועד אחר או לחילופים יתפרש לתשלומים, אבל טביב סירב. בעקבות סירובו של טביב, עשוייה נתניה לפנות אל דני עמוס כשגם שמו של אמיר אדרי הוזכר. הבוקר קיים רוני לוי שיחה עם שלו מנשה והחזיר אותו לאימונים אחרי שהשחקן ישב בבית מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully